تشکری هاشمی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد دیرکرد افتتاح بی آر تی های اتوبان امام علی از مردم عذرخواهی کرد.

جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سبب تأخیر در بهره‌برداری از اتوبوس‌های تندرو BRT در بزرگراه امام علی (ع) از شهروندان عذر خواهی کرد و گفت:قرار بود این طرح اوّل مهر به بهره‌برداری برسد.

 

 

45233

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    33 8
    بزرگراه امام علی brt می خواهد چی کار؟brt برای جایی که ترافیک باشه ,تو این اتوبان اتوبوس معمولی هم کفایت می کنه
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      22 2
      کاملا درست میگید خواهشا بی آر تی در اتوبان همت بگذارید هیچ مانعی هم که سر راهش نیست ( نه پل ، نه پستی و بلندی) هر روز 3 ساعت توی ترافیک همت باید بمونیم
  • بی نام DE ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    30 0
    والا خیلی چیزای دیگه هم تاخیر داره مثل پروژه صدر و ....
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    18 2
    بعد از کلی وقت که باعث کلی تصادف و حادثه پرخطر شده ( به دلیل عدم کارشناسی بودن پروژه بی آر تی امام علی) به جای جمع کردن آن عذرخواهی می کنند. بزرگراه رسالت رو با همین پروژه غیر کارشناسی کلی بر ترافیکش افزودند ، امام علی هم همینطور.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    12 0
    اسم مسیر ، مسیر ویژه اتوبوسهای تندروست اما از مسیر خودروهای سواری کم شده تا ظاهرا برای اتوبوسهای تندرو ، مسیر اختصاص یابد(به جای احداث مسیر ویژه، از مسیر خودروهای سواری گرفتند)
  • محمد EU ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    15 1
    اگه قرار به عذر خواهي باشه كه شهرداري هر روز يايد عذر خواهي كنه...بس كه پروژه زمين مونده داره...مثلا اتوبان صدر كه ٢ماهه ديگه يكسال از افتتاحي كه قرار بود بشود ونشد ميگذره وزندگي ما ساكنين منطقه رو عذاب كرده
  • هومن IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    10 4
    به جای عذر خواهی و این تعارفاتِ الکی، جلویِ پروژه های بی مطالعه و به درد نخوری مثل پروژه طبقاتی صدر رو بگیرین ، به جاش خطوط مترو باید توسعه پیدا کنه که بلکه یه ذره ترافیک تهران کم بشه. واقعاً دو طبقه صدر به دردی میخوره؟
  • سامان IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    24 1
    خيلي ببخشيد گند زدن تو ترافيك همه اتوبانها واسه تاخيرش هم عذر ميخوان !!!
  • فرشید IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    14 0
    لطفا خط 3 مترو رو هم پیگیری کنید چرا قول می دهند وبه آن عمل نمی کنند؟
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    5 2
    ای ول معاون دیگران هم یاد بگیرن
  • امیر IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    17 4
    این بی آرتی (اتوبان امام علی) به هیچ دردی نمی خوره، هنوز آماده نشده باعث ترافیک سنگین شده
  • komeil A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    11 0
    اونوقت در مورد خط 3 متروی تهران نمیخوان عذر خواهی کنن؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    13 3
    از دست این شهردار چیکار کنیم بابا این شهر دهها تونل مترو میخواد نه خط بی آر تی
  • بی نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 4
    یک اتوبان امام علی توی تهران خلوت بود که اونم به لطف بی آرتی ترافیک دار شد. آخه جایی که ترافیک نداره خط وِیژه کشیدن واسه اتوبوس چه معنایی داره!!!!
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    8 1
    بابت بی آر تی آزادی-تهران پارس چه کسی باید عذرخواهی کند؟ بعداز ظهرها که زمان برگشت مردم به خانه ها است در ایستگاه انقلاب حداقل 20 دقیقه باید منتظر اتوبوس باشیم. روزی نیست که در اتوبوس ها به دلیل جمعیت زیاد داخل اتوبوس دزدی نشود. مسیر ایستگاه خ شریعتی که بالای پل واقع شده است به دلیل اینکه مسیر اتوبوس از ماشین ها جدا نشده است، ماشین ها به مسیر اتوبوس می آیند و همیشه حدود 15 تا 30 دقیقه بالای پل پشت ترافیک هستیم. وقت مردم ارزش ندارد؟ سلامتی و اعصاب مردم ارزش ندارد؟ . . .
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    7 0
    من فقط دو خط بی آر تی مفید دیدم یکی آزادی تهرانپارس یکی هم خیابان ولیعصر. اصلا نمی فهمم با هزار مشکل اتوبان می سازند بعد با یک خط بی آر تی اتوبان را تبدیل به کوچه می کنند. همین اتوبان امام علی جدیدا دچار ترافیک های عجیب و غریب می شود و یک قسمت هایی از اتوبان باریک و سه لاین است اگر قرار باشد یک لاین هم بی آر تی شود می ماند دو لاین که از کوچه ما باریکتر است. به جای بی آر تی باید به فکر مترو باشند یا لااقل از ابتدا بی آر تی را در نظر بگیرند و کمی اتوبان هار ا پهن تر کنند. بی آر تی اتوبان رسالت باعث شده ترافیک همت سنگین تر شود چون قبلا بخشی از ترافیک همت را اتوبان رسالت به دوش می کشید. در اتوبان امام علی اصلا کجاها می خواهند ایستگاه در نظر بگیرند؟ دسترسی این اتوبان تماما برای سواره طراحی شده.
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    4 0
    اتفاقا همین بزرگراه ها احتیاج به بی آر تی دارند که بدون چراغ قرمز و ترافیک می تونن خیلی از مسافران رو جابجا کنند. بی آر تی خیابان ولی عصر به دلیل چهارراههای فراوان و چراغ قرمزهای طولانی مثل نیایش اصلا مشکلی رو حل نکرده. حد اقل 2 ساعت طول می کشه تااز تجریش بری تا میدان راه آهن. تو ایستگاه ظفر هم بعد از نیایش به دلیل ترافیک شدید، پلیس اتوبوس ها رو نگه می داره تا اتومبیلهای شخصی از مسیر اتوبوس حرکت کنند. یک ربع تا بیست دقیقه که چهارراه نیایش معطل می شیم بعدش هم ایستگاه ظفر و همینطور تو ایستگاههای بعدی هم کلی وقت تلف می شه که آقای راننده قدم به قدم مسافر سوار کنه که جیبش رو بیشتر پر کنه. آخه این هم شد خط بی آر تی؟؟؟؟ راننده که نباید دنبال منافع شخصی خودش باشه. ولی خط آزادی تهرانپارس خیلی بهتره
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    3 0
    اگر این آقایون و خانومهای محترم که ناراحت هستند تو ترافیک بزرگراه گیر می کنند از اتوبوس بی آر تی تو این مسیر استفاده کنند دولت هم بیشتر به فکر این خدمات عمومی می افتد. هم ترافیک از بین می رود و هم آلودگی هوا کم می شود. اگر تو همین ترافیک بزرگراه امام علی نگاه کنید تقریبا هر ماشین یک یا دو نفر سرنشین دارد و اکثر آنها دختر و پسرهایی هستند که یه ماشین انداختند زیر پایشان و می خواهند پز ماشین شان را به دیگران که تو صف اتوبوس منتظر هستند بدهند. اگر از آنها بپرسیم می گویند وسائط نقلیه عمومی کافی نیست تا اتومبیل شخصی نیاوریم ولی اگر اتومبیلهای شخصی کمتر شوند اتوبوس و تاکسی هم سریعتر مسیرها را طی می کنند و هیچ کس در خیابان نمی ماند. ماشین های شخصی را باید برای کارهای ضروری و مسافرت استفاده کرد.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    0 1
    تو رو خدا یک کارشناس بی طرف در بزرگراه امام علی (ع) تردد نماید و ببیند خط بی آر تی چه کمکی به مردم آن منطقه می کند و اتوبانی با این همه نقایص یک خط آن هم بابت بی آرتی حذف گردیده است لطفاً به تصادفهای اتفاق افتاده و آمار آن نیز دقت شود و سوال شود چرا در اتوبان مربوطه همواره ترافیک است بطوری که اتوبان قفل می شود
  • شهروند تهرانی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام. فقط اطلاع بدین انشاا..که تا اخر سال 92 اتوبوس های تند رو راه اندازی می شوند یا نه؟؟؟ ممنون