برگزاری همایش «ایمنی تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه» در راستای رفع نگرانی‌های مردم

در راستای رفع دغدغه‌های مردم و گسترش ایمن شبکه‌های تلفن همراه، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همایش «ایمنی تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه» را با شعار ارتباطات همراه در سایه فناوری سبز روز ۱۶ دی ماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکزروابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی،‌ همایش مذکور را با همکاری انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان انرژی اتمی ایران، دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌کند.

تا کنون استقبال بسیار خوبی از این همایش از سوی محققان صورت گرفته و مقالات تخصصی و فنی در این ارتباط به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

آخرین دستاوردهای تاثیر انرژی امواج رادیویی بر موجودات زنده،‌ فناوری‌های نوین در جهت کاهش اثرات امواج رادیویی،‌ وضعیت موجود و استانداردهای متداول سلات تشعشعی،‌ گسترش مدبرانه و سالم شبکه‌های تلفن همراه،‌ آشنایی با سازمان‌ها و نهادهای ناظر بر ایمنی تشعشعی و وظایف آن‌ها و تاثیرات روانی و اجتماعی سلامت تشعشعی از جمله محورهای مورد بررسی در این همایش محسوب می‌شود.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =