۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰

«خبر جنوب» 38 ساله شد. این خبر برای رسانه‌های بخش خصوصی ایران چنان شورانگیز و خوشحال‌کننده است که در این وانفسای خصوصی‌کُشی، امیدهایشان را زنده نگه می‌دارد.

كيست كه نداند 37 سال انتشار مستمر يك روزنامه در بخش خصوصي چقدر مشكل و طاقت‌فرساست. انتشاري كه البته معمولي هم نبوده و امروز «خبر جنوب» به پرتيراژترين روزنامه منطقه‌اي ايران تبديل شده است. در روزگار فناوري و توسعه شبكه‌هاي اجتماعي، مردم استان فارس هنوز عاشق «خبر» هستند و صبح‌هاي خود را با اين روزنامه شروع مي‌كنند. روزنامه‌اي بي‌بديل كه امروز بدون هيچ توقفي، به شماره 10308 رسيده و حتي در تعطيلات نوروز هم به احترام مخاطبانش منتشر شده است. در موفقيت گروه رسانه‌اي خبر كه امروز بزرگ‌ترين مجموعه رسانه‌اي بخش خصوصي كشور است، بي‌ترديد نقش اساسي و اصلي را استاد «حسين واحدي‌پور» برعهده داشته، بزرگمردي نازنين و دوست‌داشتني در خانواده مطبوعات ايران كه هميشه اولين‌ها و ترين‌ها را در اين عرصه رقم زده و در عرصه انتشار و راه اندازي رسانه‌ها مبتکر و پيشرو بوده است. «خبرجنوب» پرتيراژترين و قديمي‌ترين روزنامه منطقه‌اي ايران، «خبرورزشي» پرتيراژترين روزنامه بخش خصوصي ايران، خبرگزاري «خبرآنلاين» اولين و پربازديدترين خبرگزاري بخش خصوصي ايران، روزنامه «توريسم» اولين روزنامه بخش گردشگري در ايران و جهان، ماهنامه «ورزش و تصوير» نخستين نشريه سه‌بُعدي در ايران، ايجاد نخستين موزه مطبوعات ايران در شيراز، و در آينده‌اي نزديك نخستين روزنامه زنان ايران با نام «خبربانوان» و كنار اين رسانه‌ها سايت «توريسم آنلاين»، هفته‌نامه «كتاب هفته خبر» و فصلنامه «نوشتا»، خانواده گروه رسانه‌اي خبر را تشكيل مي‌دهند. براي ما 38 سالگي برادر بزرگ‌ترمان «خبر جنوب» حس فوق‌العاده‌اي است. نهالي كه 38 سال پيش مرد يگانه ما در شيراز كاشت، امروز درختي تنومند و غرورآفرين شده است. به احترام استاد «حسين واحدي‌پور» و خدمات ارزشمند ايشان به فرهنگ اين مملكت مي‌ايستيم و كلاه از سر برمي‌داريم و به شادباش تولد «خبر جنوب» به اين مرد بزرگ و به همكاران عزيزمان در شيراز تبريك مي‌گوييم و قند در دل‌مان آب مي‌كنيم. تولدت مبارك برادر بزرگ‌تر!
پ ن: تابلويي از شماره نخست «خبر جنوب» در دفترم دارم كه جمله‌اي ماندگار از بنيانگذار انقلاب - پيام بازگشايي مدارس در سال 58 - دارد. جمله‌اي كه اين روزها تكرارش و تكرارش بايد و بايد: «اسلام از آزادي قلم و بيان نمي‌هراسد».

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =