پرسپولیس موفق شد از سد نفت تهران بگذرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی روز نخست هفته سوم رقابت های لیگ برتر، نفت تهران در استادیوم تختی پذیرای پرسپولیس بود که این مسابقه در نهایت با برتری 3-0 شاگردان برانکو ایوانکویچ به پایان رسید.

پرسپولیسی ها که از حضور بیش از 10 هزار هوادار خود بهره می بردند، در نیمه اول نتوانستند از سد دفاع اتوبوسی نفت بگذرند و این نیمه بدون خطر خاصی روی دروازه ها به پایان رسید. تنها اتفاق مهم نیمه اول،درگیری محسن مسلمان با بازیکن نفت بود که باعث شد هافبک خلاق سرخ ها اخطار بگیرد.

در نیمه دوم طوفان پرسپولیس آغاز شد. در همان لحظات نخستین و در دقیقه 46 مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک توانست دروازه نفت را باز کند. با این گل موتور خط حمله قرمزها روشن شد و آن ها توانستند در دقیقه 59 توسط فرشاد احمد زاده اختلاف را به دو گل برسانند. تیم حمید درخشان که زور مقابله با مدافع عنوان قهرمانی را نداشت، نتوانست گل های خورده را جبران کند و در حالی به صورت احساسی جلو کشیده بود، در دقیقه 88 بار دیگر دروازه خود را باز شده دید. مهدی طارمی این بار با شوتی از پشت محوطه دروازه نفت را گشود تا پرسپولیس با 9 امتیاز و با اقتدار بر صدر جدول لیگ تکیه بزند.

نفت هم با همان 4 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =