ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: در نظر کاربران Rough Guide (راهنمای گردشگری) اسکاتلند زیباترین کشور جهان نام گرفت و کشور کانادا دوم، انگلستان هفتم و ولز دهم شد.

در این لیست کشورهایی از جمله نیوزلند، فنلاند، نروژ و آفریقای جنوبی نیز وجود داشتند و درنهایت اسکاتلند "زیباترین کشور جهان" لقب گرفت.

مالکوم روگلد مدیرعامل شرکت VisitScotland معتقد است با این عنوان اسکاتلند گردشگران بیشتری را جذب خواهد کرد.

از جاذبه‌های گردشگری اسکاتلند می‌توان به ساختارهای تاریخی و مراکز زیبای شهری آن اشاره کرد.

وی اظهار کرد: روح اسکاتلند بر گردشگران تاثیر داشته و احساس خاصی در آنان ایجاد می‌کند. زیبایی روزهای طوفانی در Glen Coe و یا شرکت در مراسم Burns' Night  اسکاتلند را با دیگر نقاط جهان متمایز کرده است. البته این زیبایی مسئولیت بزرگی بر عهده ساکنان این کشور گذاشته و باعث شده هم گردشگران و هم ساکنان به دارایی‌های طبیعی اسکاتلند احترام گذاشته تا آنها برای نسل‌های آینده به خوبی باقی بمانند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    10 11
    ایران خودمون چی قشنگ نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    17 19
    بله از ده رده شش تا از کشورهایی هستن ملکه شون ملکه الیزابت انگلیسه. بقیه دنیا هم هیچی.. این رده بندی رو بذارن در.... انگلیسی های پدرسوخته
    • بی نام DE ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
      9 15
      اون موسسه یک نطر سنجی داره و از کسانی که به سفر رفته اند، نظر سنجی می کند مثل خیلی سایت های داخلی کشور خودمان که ادعا می کنند هرمز زیباترین جزیره دنیاست.اکثر کسانی که از خدمات این موسسه استفاده می کنند انگلیسی ، آمریکایی و کشورهای متحد بریتانیا هستند.حالا خبرآنلاین داشته وب گردی می کرده و به این نتایج رسیده. اگه نتایج یه سایت ایرانی می گذاشت، یه نتایج دیگه ای اینجا چاپ می کرد مثلا اکثر ایرانی ها اعتقاد دارند تایلند بهترین جای دنیاست. این ربطی به این ندارد که انگلیسی ها پدر سوخته اند و شمای کامنت گذار بهترین آدم روی زمین هستی.