ایسنا نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هشدار به دشمنان تصریح کرد: اگر دشمنان دچار خطای محاسباتی شده و دست به اقدامی نابخردانه بزنند، شناسنامه سیاسی‌شان برای همیشه باطل خواهد شد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با تقویت بنیه دفاعی، بصیرتی و انقلابی گری خود در کنار سایر نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدرتمند تبدیل به قدرت بازدارنده‌ای شده که هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری موثر و راهبردی ارتش با مدافعان حرم و اصرار جمع پرشماری از ارتشیان برای حضور در خط مقدم دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت فعالیت دیگری است، که به دلایلی مسئولان عالی نظام اجازه حضور گسترده ارتش را در جبهه مقاومت ندادند و اگر چنین اجازه‌ای داده شود، می‌توانید همه ارتش را حاضر بزرگ در جبهه مقاومت ببینید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دور اندیشی حضرت امام و رهبر حکیم انقلاب و پشتیبانی فرماندهان مومن ازسازمان عقیدتی سیاسی و استقبال بدنه پاک ارتش با هماهنگی کامل عقیدتی سیاسی و سازمان حفاظت اطلاعات در تعامل هدفمند با فرماندهی ارتش باعث شد امروز ارتش مفتخر به شجره طیبه و حزب الله خوانده شدن از سوی رهبر معظم انقلاب شود.

پای دشمنی که بخواهد وارد مراکز نظامی ایران شود را خرد می‌کنیم

عبدالله عراقی، جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای کارمند استان قزوین، با بیان اینکه اجازه بازدید دشمنان نظام از مراکز نظامی را نمی‌دهیم، اظهار کرد: پای دشمنی که بخواهد وارد مراکز نظامی ایران شود را خرد می‌کنیم. ملت هیچ‌گاه اجازه تعدی به تمامیت ارضی این کشور را نداده و با تمام قدرت بر روی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور مولفه‌های متعددی دارد، نیروهای مسلح را یکی از این مولفه ها دانست و ادامه داد: مدارا کردن با یکدیگر و تحمل سلایق مختلف و دوری از تکفیر همدیگر از دیگر مولفه‌های امنیت پایدار است.

عراقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات کردستان عراق، نسبت به شکل گیری اسرائیلی جدید در منطقه هشدار داد و افزود: آمریکایی که معتقد بود تا سال 2030 کردستان نباید مستقل شود و به دلیل عدم کادرسازی کردها توانایی مدیریت کردستان را ندارند بلافاصله بعد از انتخابات، در دهوک و اربیل پایگاه زدند. تلاش آمریکا بر این است که عراق به سه منطقه کردنشین، اهل تسنن و شیعه‌نشین تقسیم شود و این برنامه را در یک بازه زمانی 20 ساله دنبال کرده است.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =