مهر نوشت: فردین خلعتبری ضمن اعلام تاریخ انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود به خوانندگی همایون شجریان از مراحل آماده سازی پروژه «کافه های تهران» صحبت کرد.

فردین خلعتبری آهنگساز  درباره تازه‌ترین آلبوم خود به خوانندگی همایون شجریان توضیح داد: کارهای فنی آلبوم به اتمام رسیده و پس از ماه صفر منتشر می شود.

او درباره تاریخ انتشار آلبوم «کافه‌های تهران» هم بیان کرد: تمامی بخش های اصلی پروژه «کافه های تهران» انجام گرفته و هم اکنون نیز کار در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد که این آلبوم نیز در آینده ای نزدیک ارایه می شود. در این آلبوم آنسامبل «ذاستا» به سرپرستی بهنام ابوالقاسم و نوازندگانی چون پدرام فریوسفی، آتنا اشتیاقی، شقایق صادقیان و سایوری شفیعی به کارگردانی هنری رضا موسوی آثار مورد نظر را در چند کافه شهر تهران ضبط کرده اند که هر یک از موسیقی ها بنا به فضای موجود کافه ها ساخته شده است.

فردین خلعتبری و همایون شجریان که چندی قبل تازه ترین اثر مشترک خود را به اتمام رسانده اند، چندی پیش قطعه «بار دیگر فراموشی» را در فضای مجازی منتشر کردند. این دو هنرمند در آلبوم جدیدی که مراحل فنی آن به اتمام رسیده، با همراهی آنسامبل «ذاستا» چندین قطعه را برای علاقه مندان موسیقی ایرانی آماده کرده اند. این اثر به گفته سازندگانش در فضایی مینی مال تولید شده و با توجه به اینکه ارکستر در نظر گرفته شده یک کوارتت زهی است می تواند به عنوان یکی متفاوت ترین آلبوم های همایون شجریان در حوزه خوانندگی به حساب آید.

زنده یاد افشین یداللهی، بهنام ابوالقاسم ایده پرداز، پدرام فریوسفی نوازنده ویولن اول، پانیذ فریوسفی نوازنده ویولن دوم، پریسا پیرزاده نوازنده آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولن سل، مهیار طریحی نوازنده سنتور، کاوه صالحی نوازنده ساز جدید «لوتار» و آیین مشکاتیان نوازنده پرکاشن گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =