افتتاح ۴۴پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بیجار

فرماندار شهرستان بیجار، از افتتاح ۴۴پروژه در حوزهای مختلف به مناسبت دهه فجر در بیجار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، بیژن زندیه در جمع اصحاب رسانه دیارگروس با تبریک چهلمین فجر انقلاب وتسلیت ایام فاطمیه، پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف را از نتیجه پیروزی انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم ما با تکیه بر روح اتحاد ویکپارچگی توانستند با سعی و تلاش در حوزه های مختلف پیشرفت چشمگیری را در کشور رقم بزنند.

فرماندار بیجارگفت: مصادف با دهه مبارک فجر ۴۴پروژه در حوزهای مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر ۳۷واحد مسکونی در روستاها با تسهیلاتی بالغ بر۱۸میلیون تومان برای هر واحد به بهره برداری خواهد رسید.

زندیه گفت:۱۵طرح مسکونی روستایی با تسهیلات ۱۸ میلیون تومان برای هر واحد افتتاح می شود.

وی از افتتاح پروژهای گاز رسانی به روستاهای مختلف خبر داد و اذعان کرد: مصادف با چهلمین فجر انقلاب گاز رسانی به روستای قیطاس،سلطان آبادقزلتپه و جعفرآباد قزلتپه با اعتباری بالع بر ۱۷میلیارد ریال و گاز رسانی به ۹پروژه صنعتی با اعتباری بالغ بر۶۵۰۰میلیون ریال،همچنین گاز رسانی به محور صنعتی سیدان به طول ۴کیلومتر با اعتباری بالع بر۲۸۵۰میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
فرماندار افزود: ۲۶طرح در حوزه کشاورزی و۱۴طرح آبیاری تحت فشار در پهنه ۳۸هکتاری اجرایی خواهد شد.

وی گفت:۱۴طرح توسعه شبکه مخابرات روستایی وشهری سیستم3Gو4Gافتتاح خواهد شد.

بیژن زندیه از تکمیل وافتتاح پروژه مهم کنارگذر ورودی شهر خبر داد واظهار داشت: با افتتاح این پروژه مهم تردد ماشین های سنگین که موجب تخریب آسفالت وتشدید تصادفات در داخل شهر می گردد کنترل می شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه ها ساماندهی وتکمیل بلوار امام خمینی(ره ) می باشد که کلیه اعتبارات آن از محل تملک دارایی تامین شده است.

بیژن زندیه از جانمایی نادرست پروژه ها در گدشته گله مند بود وعنوان کرد: پروژه ۸۴واحدی تخت،هنرستان کشاورزی،آمفی تئاترو بیمارستان تامین اجتماعی نمونه بارز جانمایی نادرست پروژه ها می باشد که با وجود هزینه های بسیار بالا برای ساخت وتجهیز آن هیچ گونه کارایی نداشته است و با پیگیرهای به عمل آمده سعی بر استفاده مطلوب تر از این فضاهارا داریم.

وی ادامه داد: بلا استفادگی این پروژه ها می تواند زمینه اقامه دعوا نسبت به کارشناسی غلط این پروژه ها را فراهم کند.

این مقام مسئول از رشد اعتبارات نسبت به چند سال اخیر خبر داد وعنوان کرد:از مجموعه اعتبارات داده شده به شهرستان،تاکنون ۲۰میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد:از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغی بالغ بر ۴۶میلیارد محقق شده است.
زندیه عنوان کرد:۴۲۱ طرح اشتعالزایی در بخش های کشاورزی، صنعت وخدمات ارایه شده است که از این مجموع ۳۲۵طرح به بانکهای عامل معرفی شده است.

زندیه افزود:بخش کشاورزی بیشترین سهم را در ارائه طرح به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان بیجار ادامه داد : ۱۳طرح بالای ۲۵۰ میلیون با اشتعالزایی ۵۰ نفر با اعتباری بالع بر ۸میلیاد و۹۰۰میلیون تومان به کارگروه استانی ارجاع داده شده است.

فرماندار در پایان گفت: در آینده ایی نزدیک واحد۸۰۰هزار تنی فولاد در دیار گروس، جانمایی خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =