دوشنبه 29 مرداد 1397
یکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:27:42 چاپ

واکنش هنرمندان به سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج/ از حمید فرخ‌نژاد تا سحر دولتشاهی

فرهنگ > سینما - جمعی از هنرمندان به حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج با بیش از 60 سرنشین در منطقه سمیرم اصفهان هنرمندان نیز به این اتفاق واکنش نشان دادند.

این هواپیما 60 مسافر و شش تیم پرواز داشت که متاسفانه طی این حادثه تمامی سرنشینان آن از جمله 59 بزرگسال و یک کودک، یک خلبان، یک کمک خلبان، دو مهماندار و دو پرسنل امنیت پرواز جان باختند.

از جمله هنرمندانی که در صفحات اینستاگرامشان به این واقعه واکنش نشان دادند می‌توان به حمید فرخ‌نژاد، حجت اشرف‌زاده، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، پرستو گلستانی و لیلا اوتادی اشاره کرد. 

حمید فرخ‌نژاد با انتشار عکسی از پرچم ایران با نوار مشکی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تسلیت به خانواده‌های عزادار سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج» 

 

حجت اشرف‌زاده هم با انتشار مصرعی از حسین منزوی؛ «بی تو آوارم و بر خویش فروریخته‌ام» نوشت: «تسلیت برای هواپیمایی که سقوط می‌کند و هیچ کس عذرخواهی نمی‌کند، هیچ مدیری استعفا نمی‌دهد و بعدِ چند هفته همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود تا فاجعه بعدی. مگر خداوند به فریاد رسد و صبر به بازماندگانشان دهد.» 

 

 

پرستو گلستاني هم نوشت: «باز هم، باز هم خبر ناگواری دیگر.» 

لیلا اوتادی نوشت: «باز هم تسلیت. آخه شب عید؟ خانواده‌هاشون چی؟ متاسفم» 

پژمان جمشيدي هم با انتشار عكسي مشابه حميد فرخ‌نژاد، درگذشت هموطنانمان در سقوط هواپيما را تسليت گفت.


همچنين سحر دولتشاهي، نسبت به حادثه سقوط هواپيما واكنش نشان داد و تصوير سياهي به نشانه همدردي با خانواده جانباختگان منتشر كرد.

58242

10 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 16:55:10
    پاسخ
    8 14

    دوباره امید و دوباره ایران

  • دانشجو
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:35:15
    پاسخ
    17 32

    من مخالف تسلیت گفتن و ابراز همدردی با بازماندگان نیستم، ولی این هنرمندان ما هم دیگه شورش در آوردنند یعنی منتظر یک اتفاق هستند سریع عکس و پیام تسلیت بدهند

    • بی نام
      یکشنبه 29 بهمن 1396 - 20:13:52
      12 6

      حالا اگه تسلیت نگن که امثال شماها میگین هنرمندای ما خودخواهن و خودشونو تافته جدابافته میبینن و میرید توی پیجشون فحش میدین

    • سیدمحمد افشین
      دوشنبه 30 بهمن 1396 - 16:22:15
      2 0

      ماملت احساسی هستیم وزود هم فراموش می کنیم. فکرمیکنیم همدردی فقط یعنی تسلیت گفتن. اهل فکر نیستیم آنهایی هم که فکر می کنند ،فقط فکر میکنند اهل عمل نیستند...

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:49:07
    پاسخ
    26 2

    یاسوج زیباومحروم ماکهگیلویه وبویراحمدی ها،فقط درخبرهای بدسرتیترمی شود.به قول حسین پناهی شاعردیارمان : کهکشانها کو زمینم؟ زمین کو وطنم؟ وطن کو خانه ام؟ خانه کو مادرم؟ مادر کو کبوترانم؟ من گم شدم در تو یا تو گم شدی در من ، ای زمان؟.

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:51:54
    پاسخ
    26 1

    باعث تاسف که مردم ما که در آتش کشتی و سقوط هواپیما و برخورد قطار و تصادف جاده ای چان می سپارند

  • ای بابا
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:06:42
    پاسخ
    13 26

    آقا این هنرمندا هم دیگه ...... در آوردن . هر چی میشه سریع پیام . شما خودتون صب تا شب دنبال عشق و حالید . غصه نخورین موهاتون سفید میشه .

    • علیرضا
      یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:54:57
      8 6

      شما از صبح تا شب برو جای دیگه و بزن خودت رو ، ببینم مشکلات ممکلت رو حل میکنی؟ چشم دیدن شادی و عشق و حال مردم رو هم ندارید؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:41:22
    پاسخ
    10 2

    چرا کسی استعفا نمیده؟

  • بی نام
    یکشنبه 29 بهمن 1396 - 23:54:06
    پاسخ
    5 3

    بنظر من درست نيست توهين كنيد إبراز ناراحتي و همدردي با هموطنانشون. چه ربطي به به سفيد شدم مو داره

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700