کارگردان سرشناس روس اولین سریالش را به زبان روسی می‌سازد

مهر نوشت: یک تریلر جدید به زبان روسی و ساخته آندری زویاگینتسف، کارگردان سینمای روسیه به جمع پروژه‌های بین‌المللی پارامونت اضافه شده است.

آندری زویاگینتسف، کارگردان روس که برای کارگردانی فیلم‌هایی چون «لاولس» و «لوایاتان» به شهرت رسید، حالا قصد دارد نخستین سریال تلویزیونی خود را بسازد.

به نقل از هالیوود ریپورتر این سریال یک تریلر به زبان روسی خواهد بود که داستانش در مسکوی امروزی می‌گذرد و بخش تلویزیونی استودیوی پارامونت آن را تهیه خواهد کرد، اما هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است.

زویاگینتسف و اولگ نگین که سابقه نوشتن همراه یکدیگر را در کارنامه دارند، ایده ساخت این سریال را با هم شکل داده‌اند. زویاگینتسف دو اپیزود اول سریال را کارگردانی می‌کند و در کنار الکساندر رادنیانسکی، تهیه‌کننده «لاولس» مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده خواهد داشت.

این جدیدترین پروژه بین‌المللی پارامونت تی‌وی خواهد بود. این استودیو اخیرا در همراهی با انانیموس کانتنت حقوق رسمی اقتباس تلویزیونی رمان استرالیایی «شانتارام» را خریداری کرد. این کتاب نوشته گرگوری دیوید رابرتس بر پایه زندگی خود او به عنوان یک معتاد هرویین و سارق بانک نوشته شده که از زندان فرار کرد، به هندوستان گریخت و ۱۰ سال آنجا زندگی کرد.

پارامونت تی‌وی و انانیموس حقوق رسمی نخستین رمان دیشکا باسو با عنوان «ثروت بادآورده» را هم خریداری کرده‌اند که داستان یک زوج هندی طبقه متوسط و متواضع را تعریف می‌کند که ناگهان بسیار ثروتمند می‌شوند. هر دو پروژه در هند فیلمبرداری خواهند شد.

در حال حاضر، از پروژه‌هایی که در بخش تلویزیونی پارامونت در دست ساخت هستند می‌توان به مجموعه «جک رایان» متعلق به آمازون پرایم بر پایه مجموعه پرفروش «تام کلنسی»، سریال درام نوجوانانه «۱۳ دلیل» متعلق به نت‌فلیکس و تریلر سی‌آی‌ای «دفتر برلین» که در ایالات متحده از ای‌پیکس به نمایش درمی‌آید،‌ اشاره کرد.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =