درخشش موی تای کاران لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی کشور زنان و مردان انجمن ملی موی‌ تای انتخابی تیم ملی ایران در پنجم اسفند ماه به مدت یک هفته در ورزشگاه فجر استان کرمان برگزار شد که تیم موی تای شهید رستمی مقدم استان لرستان توانست 6 مدال رنگی را در این مسابقات به دست آورد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،مسابقات موی تای انتخابی تیم ملی زنان و مردان به مدت یک هفته با حضور بیش از 600 موی تای کار در قالب 32 تیم در دو رينگ مستقر به میزبانی استان کرمان برگزار شد که مسابقات زنان از 5 تا 8 اسفند ماه ادامه داشت و بهاره مرادیان و سمانه کاظمی توانستند برای تیم موی تای شهید رستمی مقدم استان لرستان دو مدال طلا را کسب نمایند و در جایگاه دوم تیمی قرار بگیرند.

 رئیس انجمن ملی موی تای استان لرستان در ادامه افزود: همچنین مسابقات مردان از 9 الی 12 اسفند ماه در هفته موی تای به میزبانی استان کرمان برگزار شد که علی مرتضوی به نشان طلا دست یافت، محمد قائدرحمتی، مجید رازانی و ابوفاضل گودرزی توانستند سه نشان برنز را برای تیم موی تای شهید رستمی مقدم استان لرستان کسب نمایند.

 وی در ادامه گفت: تیم موی تای شهید رستمی مقدم استان لرستان با 18 موی تای کار در بخش مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرده بود که محسن رازانی سرپرست ، ابراهیم آسترکی به عنوان سرمربی مردان و خانم محبیان سرپرست ، خانم کریمی به عنوان سرمربی زنان تیم استان لرستان را هدایت و همراهی می‌کردند.

 رئیس انجمن ملی موی تای استان لرستان در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرماني كشور 96 با حضور تمامي مدعيان اعم از آماتورها و حرفه اي ها و حتي لژيونرها با بيش از 600 نفر در هر دو رده زنان و مردان برگزار شد.

موسوی در پایان گفت: نفرات برتر اين مسابقات جهت حضور در مسابقات جهانی 2018 مکزیک در ارديبهشت 97 سال آينده ،به اردو های مختلف تيم های ملی دعوت خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =