۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

سرپرست شهرداری کرج، گفت: به منظور تاثیر پذیری و نهادینه شدن موضوعات شهروندی، پیش از اجرای هرگونه اقدامی باید فرهنگسازی کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و بررسی عملکرد این سازمان در امور خدمت رسانی، کاهش هزینه های جاری و افزایش درآمد را خواستار شد، عنوان کرد: برای ارایه خدمات مطلوب تر، همکاری با نهادهای اجتماعی، تخصصی و فرهنگی مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به مطلوب بودن برنامه های پیشنهادی سازمان مدیریت پسماند در موضوعات مختلف خدمت رسانی، گفت: برای اثرگذاری برنامه های پیشنهادی باید اولویت بندی نیازها صورت گیرد.
احمدی نژاد با بیان اینکه تدوین چشم انداز پنج ساله برای پیشروی در تحقق اهداف هر سازمانی ضروری است، یادآور شد: حرکت در مسیر درست و کسب رضایتمندی شهروندان مهم ترین رسالت مجموعه مدیریت شهری است.
سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر این که پارامترهای تعیین شده در چشم انداز باید کمی بوده تا بتوان آن را پایش کرد، گفت: در این صورت است که می توان عملکرد مطلوبی برای ارایه داشت.
وی ادامه داد: برای موفقیت در تحقق سیاست ها، سازمان مدیریت پسماند باید فقط درگیر سیاست گذاری ها باشد و ضروری است مسایل اجرایی برون سپاری شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =