ایسنا نوشت: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز بر استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی و همکاری اداره کل محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی برای اجرای تفاهم‌نامه مربوط به قانون هوای پاک در استان البرز تاکید کرد.

منیره سهرابی در جلسه چهارجانبه جهاد دانشگاهی، اداره کل محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان البرز که در دفتر معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز برگزار شد گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که اواخر سال 96 میان چهار سازمان مذکور منعقد شد، استان البرز در جایگاه اولین استان پیشرو در اجرای قانون هوای پاک مطرح شد.
سهرابی افزود: در همین راستا می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و همچنین تعامل نهادهای حاضر در تفاهم‌نامه، این تفاهم‌نامه را به خوبی در استان اجرا کرد.
گفتنی است پیرو مطالب مطرح شده در این جلسه و همفکری کارشناسان حاضر، به عنوان اولین ماحصل عملیاتی تفاهم نامه، همایشی تحت عنوان « آشنایی با فرصت‌های کسب و کار در حوزه محیط زیست» جهت آشنایی مدیران ارشد دولتی، صاحبین مشاغل ، فعالان عرصه صنعت ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف در زمینه اچ.اس.ای ، در سطح استانی در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =