جلسه مشترک رئیس و معاون پارک علم و فناوری لرستان با مدیران مراکز رشد تابعه در خصوص ارائه برنامه های پارک و مراکز در راستای شعارسال 97(حمایت از کالای ایرانی) برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه مشترک رئیس و معاون پارک علم و فناوری لرستان با مدیران مراکز رشد تابعه به منظور ارائه گزارش عملکرد، بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات در دفتر ریاست پارک برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر شاکرمی ریاست پارک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان نمود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری نمودند؛ ایشان امسال را فرصت مناسبی برای واحدهای فناور مستقر در پارک و مراکز رشد برشمردند و گفت: که با تمام ظرفیت و امکانات موجود در جهت رفع موانع و مشکلات فناوران جهت تولید و تجاری سازی کالاهای با کیفیت ایرانی قدم خواهند برداشت. همچنین از واگذاری اراضی پارک علم وفناوری به واحدها­ی فناور خبر دادند. دکترشاکرمی با ابراز خرسندی از برگزاری مستمر جلسات با مدیران مراکز، به تشکیل صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری نوآوران افلاک که کار حمایت از بخش‌های فناوری ، سرمایه در گردش فناوران، تجاری سازی محصولات را انجام می‌دهد اشاره نمود. در ادامه مدیران مراکز ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های انجام شده به بیان مسائل و مشکلات مراکز خود پرداختند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =