به تازگی ۱۴ نماینده مجلس شورای اسلامی که اکثراً از نمایندگان کُرد هستند، در تذکر کتبی به وزیر ورزش خواستار توضیحاتی درباره علت خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی شدند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: هرچند وزیر ورزش تاکنون به این تذکرات پاسخی نداده اما ماجرا به گوش کارلوس کی‌روش رسیده و به شدت دل‌خور شده است. زمزمه‌هایی هم شنیده شد مبنی بر اینکه سیدجلال حسینی ملاقاتی هم شخصاً با وزیر ورزش و جوانان داشته و صحبت‌هایی در خصوص خط خوردن خود انجام داده است.

یک منبع موثق و نزدیک به تیم ملی به ما خبر داد که این موارد به استماع مرد پرتغالی رسیده و کورسوی امید برای بازگشت سیدجلال به جمع ملی‌پوشان بسته شد!

این در حالی است که در دیدار اخیر با ترکیه، روزبه چشمی به عنوان جانشین سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاعی تیم ملی ایران عملکرد نومیدکننده‌ای را به جای گذاشت. همین نمایش ضعیف مدافعان میانی پرسپولیس این امید را به وجود آورده که شاید سیدجلال حسینی دوباره به تیم ملی برگردد اما این‌طور نیست.

کارلوس کی‌روش تصمیم خود را گرفته که تیمش را بدون سیدجلال حسینی به جام جهانی ببرد و برخی اخبار و دخالت سیاسیون باعث شده سرمربی تیم ملی کشورمان روی تصمیم خود مصر شود. پیش از این سیدجلال حسینی با لایک کردن مطلب تند علی کریمی علیه کارلوس کی‌روش کار خود را سخت کرده بود و حالا...

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =