مهر گزارش داد:فعالیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تعطیلات پیش رو، بدون اختلال ادامه دارد و تنها در سال‌روز ارتحال امام خمینی (ره)، کار با وقفه ۴ ساعته روبرو است.

 محمود فتوحی، معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تعطیلات هفته آتی گفت: در این هفته، فعالیت فرودگاهی بدون وقفه و طبق روال عادی ادامه دارد.

وی افزود: تنها در روز ۱۴ خرداد، به احترام امام راحل، فعالیت فرودگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ متوقف می شود که این اتفاق پیش‌تر از طریق نوتم‌های بین المللی به ایرلاین‌ها اعلام شده و برنامه ریزی‌های لازم برای تغییر ساعت پروازها انجام شده است. همچنین ایرلاین‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم را به مسافران انجام داده اند.

همچنین محمود فتوحی، معاونت امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز درباره دسترسی به فرودگاه در ایام تعطیل گفت: در تعطیلات پیش‌رو، حمل‌ونقل مسافران از فرودگاه به شهر و از شهر به فرودگاه طبق روال عادی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این مدت، تاکسی‌های شهر فرودگاهی که بار اصلی حمل‌ونقل شهری مسافران را به دوش می‌کشند، مانند قبل در فرودگاه حاضر خواهند بود. همچنین مترو نیز طیق برنامه‌های قبلی به خدمت‌رسانی به مسافران می‌پردازد. طبق اعلام مراجع ذی‌ربط، محدودیت ترافیکی در این ایام وجود نخواهد داشت و مسافران می‌توانند از مسیرهای منتهی به شهر فرودگاهی برای دسترسی به فرودگاه استفاده کنند.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =