پنج شنبه 28 تیر 1397
جمعه 8 تیر 1397 - 13:34:43 چاپ

فیلم | تعریف عجیب گردشگری در رسانه ملی: رنگ سطل زباله خانه‌ را عوض کنید!

چند رسانه‌ای > فیلم - تعریف عجیب گردشگری در رسانه ملی را در ویدئوی زیر می بینید.

 

 

6161

13 دیدگاه
  • بدون نام
    جمعه 8 تیر 1397 - 14:19:17
    پاسخ
    30 0

    عجب!!!!!

    • بی نام
      جمعه 8 تیر 1397 - 23:32:16
      2 0

      منظورش گردشگری در ایران هست چون فرمودن که خارج نرید نمیدونه ملت تا یه کیلومتر بیرون شهر نمیتونن بروند

  • بی نام
    جمعه 8 تیر 1397 - 16:55:30
    پاسخ
    2 0

    واقعا دیگه زبان عاجزه

  • رزا سادات
    جمعه 8 تیر 1397 - 17:28:36
    پاسخ
    1 0

    تعریف درست گردشگری رو تازه فهمیدیم و فهمیدیم که با توجه به مصلحت می تونه تعاریف هم تغییر کنه.

  • بی نام
    جمعه 8 تیر 1397 - 19:13:09
    پاسخ
    1 0

    وقتی رسانه ملی در اختیار هرکسی با هر سطح شعوری قرار میگیره ، بهتر از این نمیشه

  • حسن
    جمعه 8 تیر 1397 - 19:29:10
    پاسخ
    1 0

    من برم بمیرم

  • بی نام
    جمعه 8 تیر 1397 - 19:47:43
    پاسخ
    1 0

    خدایا بسه دیگه

  • بی نام
    جمعه 8 تیر 1397 - 21:04:43
    پاسخ
    0 0

    انتظاری نمیشه ازش نداشت.با این طرز فکر.

  • ناشناس
    جمعه 8 تیر 1397 - 21:55:39
    پاسخ
    3 0

    آقا هر چه سریعتر یک گارد حفاظتی برای ایشان بگذارند باید قدر سرمایه های کشور را دانست

  • محمدرضا
    شنبه 9 تیر 1397 - 06:11:55
    پاسخ
    4 0

    ما هم که کلا در همه چیز قحط الرجال داریم. در صنعت گردشگری دقیقا این تیپ افراد برنامه ریز هستن .

  • محمد
    شنبه 9 تیر 1397 - 08:22:41
    پاسخ
    4 0

    ما اجاره نشینها جهانگرد هستیم . خودمان خبر نداشتیم .

  • بی نام
    شنبه 9 تیر 1397 - 09:20:47
    پاسخ
    2 0

    یا اینکه اگه عادت کردین همیشه روی یکی از مبل های خونه لم بدین حالا جاتون رو عوض کنید و روی اون کی مبل بنشینید اینا مردم رو چی فرض کردن؟ فکر میکنند ما بچه های کلاس اولی هستیم و اونها هم معلمی که فکر میکردیم خدا هستند؟؟؟ این آقا چطور قبول کرده بیاد تلویزیون و این خزعبلات رو تحویل ملت بده؟؟؟ ینی چقدر گرفته که قبول کرده بیاد هم به شعور خودش توهین کنه هم به شعور بیننده ها؟

  • بی نام
    شنبه 9 تیر 1397 - 13:07:28
    پاسخ
    2 0

    این خنده نداره .واقعیت این مملکت همینه.تمام تصمیم گیران وسیاست گذاران ما همینطور فکر میکنند.یه نگاه به سیاست گذاری ارزی بکنین تصمیمات وزارت صنعت را ببینین عملکرد وزارت نیرو را توجه کنین کلا وضع مملکتا ببینین.اگر قرار به تمسخر باشه باید به همه چی بخندیم .حال انکه همه داریم گریه میکنیم.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین