یکشنبه 29 مهر 1397
شنبه 23 تیر 1397 - 06:35:00 چاپ

قیمت آپارتمان در مناطق لوکس نشین تهران

اقتصاد > مسکن - دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد. در این جدوب قیمت آپارتمانهای لوکس را در مناطق گران تهران از جمله نیاوران،قیطریه، فرمانیه ،پسیان،محمودیه،دربند و کاشانک می بینید.

مسکن

 

17302

کلید واژه‌ها : بازار مسکن تهران - قیمت مسکن - مسکن -
10 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 08:38:19
    پاسخ
    2 2

    آقا اینجاها همه و همه روستاهای شمیراناته هیچ ارتباطی با شهر تهران نداره اما جزو استان تهرانه

    • ناصری
      شنبه 23 تیر 1397 - 11:25:22
      18 0

      همه ما مثل شمع می مانیم دوران سوختن و ساختن تمام شده و به دوران فقط سوختن رسیدیم یک کم دیگه تحمل کنیم تمام میشویم ولی تحملی نمونده بنده متولد دهه پنجاه هستم همیشه به امید فردای بهتر بودم ولی الان که نگاه میکنم دو سوم از عمرم تمام شده و هیچ چیزی از زندگی نفهمیدم هرروز شاهد پولدارتر شدن و مرفه شدن یک قشر خاص و فقیرتر شدن و بدبخت تر شدن خودم و خانوادم هستم نمیدونم چکار باید بکنم از اینکه اینقدر بدبختم نا امید شدم خونه ندارم حقوقم هم فقط به اجاره دادن میرسه رفتم بچه را بنویسم مدرسه میگه پول بریز به حساب همه چیز برای پولدارهاست پول ندارم دندانهای بچه ام را درست کنم چه برسه خونه بخرم همه مملکت برای پولدارهاست خدایا ما را بکش راحت شیم

    • مستاجر دلسوخته
      شنبه 23 تیر 1397 - 11:29:54
      9 2

      خیلی دلم میخواد این فردی که پایین همه خبرها می نویسه ....قیمتها خیلی بالاتره چون مرتب در حال بالا رفتنه... ببینم کیه؟ مطمئنم یا دلاله یا محتکر میخوام یه قصه خلاصه شده براش بگم یه دلالی بوده همش قیمتها را بالا می برده یک روز میره دکتر میگه پای راستم درد میکنه دکتر میگه عفونت کرده باید قطع بشه دلاله میگه از انگشتها دکتر میگه بالاتره دلال میگه از مچ دکتر میگه بالاتره دلال میگه از زانو دکتر میگه بالاتره دلال میگه از کجا دکتر میگه عفونت خیلی بالاتره کل پای شما را باید قطع کنیم حالا حکایت شماست آقای دلال انشا... به همین روز گرفتار میشی

    • پیمان
      شنبه 23 تیر 1397 - 11:58:02
      5 1

      یعنی محمودیه و فرمانیه و نیاوران و دربند روستاست پس افسریه و مرزداران و شوش و تهرانپارس و آریا شهر و ....بالا شهرن عجب نمیدونستم.

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 09:59:31
    پاسخ
    20 0

    مرگ بر این زندگی ننگ بر این زندگی تو مملکت قانون نیست که قیمت ها دل بخاهی شده

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 10:28:23
    پاسخ
    15 0

    خدایا بسه دیگه... خدایا خسته شدیم دیگه

  • ایرج
    شنبه 23 تیر 1397 - 11:34:21
    پاسخ
    7 11

    همه قیمتا اشتباه هستش باید این قیمتا رو دو برابر کنی الان مناطق شرقی و غربی و جنوبی تهران این قیمتاست نه شمیرانات.

  • بی نام
    شنبه 23 تیر 1397 - 12:39:51
    پاسخ
    6 2

    جون ميدن براي تصرف شدن

  • بی نام
    دوشنبه 25 تیر 1397 - 14:13:07
    پاسخ
    2 2

    اینها قیمتهای سابق است. قیمتهای فعلی بالاتر از این حرفاست. و همین طور بالاتر هم خواهد رفت.

  • بی نام
    دوشنبه 25 تیر 1397 - 17:17:22
    پاسخ
    2 0

    کجان اونایی که میگفتن نخرین ارزون میشه؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین