مسئولین حاضر کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی ارومیه با شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار و ارومیه را میزبانی شایسته برای این رقابت ها عنوان کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی ،در دیدار خاویر اسکالانته رییس هیات داوران فدراسیون جهانی کاراته بهمراه هیات داوران این فدراسیون حاضر در مسابقات ارومیه با شهریاری استاندار آذربایجان غربی از میزبانی ارومیه قدردانی تقدیر و قدردانی شد

جوجه کباب ایرانی بخش لذت‌مند رقابت‌های کاراته ارومیه

اسکالانته در این دیدار با اشاره به اینکه ارومیه میزبانی شایسته برای این رقابت هاست گفت: در طی ادوار گذشته و این دوره شاهد میزبانی خوب از سوی ایرانی ها و میهمان نوازی مردم ارومیه بودیم ضمن اینکه برقراری رقابت هایی با کیفیت نیز مزید بر علت بود و خوشحالیم این میزبانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکی از نکات جالب ادوار مختلف مسابقات، غذای ایرانی جوجه کباب است که لذت دوچندانی برای حاضرین در رقابت ها به ارمغان می آورد.

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در عرصه جهانی وجود دارد، جنگ و درگیری است و خوشحالیم در این وجود نیز در بسیاری از کشورهای درحال جنگ سمینارهای رشته ورزشی کاراته را برگزار کرده ایم زیرا اعتقاد داریم ورزش  می تواند کشورها را به هم نزدیک کند.

دیدار کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با استاندار آذربایجان‌غربی

دیدار کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با استاندار آذربایجان‌غربی

ورزش سبب دوستی بین کشورهای مختلف است

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم با قدردانی از تلاش مسئولین فدراسیون جهانی در اضافه شدن ورزش کاراته به المپیک گفت: این رشته یکی از ورزش های مهیج در دنیاست و خوشحالیم به عنوان رشته جدید به المپیک اضافه شده است.

وی ادامه داد: ورزش یکی از اتفاقاتی است که می تواند کشورهای مختلف را با یکدیگر دوست و نزدیک کند و برگزاری این رقابت ها با عنوان "صلح و دوستی" در این راستاست.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: حفظ شان و جایگاه انسان ها بسیار مهم است و متاسفانه جنگ و کشتار اتفاقات شومی را در جهان رقم زده با این حال امیدواریم برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله کاراته بتواند دوستی بین اقوام و کشورهای مختلف را رقم بزند تا شاهد باشیم روزی جهان بدون اتفاقات شوم جنگ باشد.

شهریاری افزود: استان آذربایجان غربی آماده است این دوره از مسابقات در سال های آتی با حضور کشورهای بیشتر و همچنین مسابقاتی وسیع تر را میزبانی کند.

دیدار کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با استاندار آذربایجان‌غربی

دیدار کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با استاندار آذربایجان‌غربی

در ادامه این دیدار، اسکالانته با اهدای لوح سپاس و مدالی از تلاش استاندار آذربایجان غربی و میزبانی ارومیه قدردانی کرد و شهریاری نیز با اهدای تابلو فرشی از این هیئت استقبال کرد.

دیدار کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته با استاندار آذربایجان‌غربی

عکاس: حمید اکبری

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =