جمعه 30 شهریور 1397
چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 14:22:27 چاپ

عقب‌گرد دلار و سکه/ دلار در سراشیبی سقوط

اقتصاد > بازرگانی - ایلنا نوشت: نرخ هر دلار امریکا که در اواخر دیروز به 14 هزارودویست تومان رسیده بود، دوباره روند نزولی به خود گرفت و نرخ آن در تابلوی اعلانات امروز 13 هزارو پانصد تومان درج شد. همچنین نرخ هر یورو در بازار آزاد همانند نرخ دلار با کاهش نسبت به دیروز در نرخ 15 هزار و 800 تومان است.

نرخ ارز در ادامه مسیر مبهم و نامشخص خود از صبح امروز با عقب‌گرد از کانال 14 هزار تومانی وارد کانال 13 هزار تومان شد تا دوباره عدم پیش بینی ناپذیری این بازار اثبات شود.

بازار ارز

این بازار نشان داده بدون کوچکترین تغییری در عوامل بنیادی یا حتی نبود اظهار نظری دچار نوسان می‌شود.

از همین روی نرخ هر دلار امریکا که در اواخر دیروز به 14 هزارودویست تومان رسیده بود، دوباره روند نزولی به خود گرفت و نرخ آن در تابلوی اعلانات امروز 13 هزارو پانصد تومان درج شد.

همچنین نرخ هر یورو در بازار آزاد همانند نرخ دلار با کاهش نسبت به دیروز در نرخ 15 هزار و هشتصد تومان است.


17225

 

کلید واژه‌ها : بازار طلا و ارز - نرخ ارز - ارز -
12 دیدگاه
  • تقی
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 15:33:02
    پاسخ
    14 0

    هر دلار نزدیک 4هزارتومنی شده 135 هزار ریال معنی سقوط وسراشیبی قیمت را نیز فهمیدیم ؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 15:33:29
    پاسخ
    14 0

    هزار تومن میره بالا صد تومن میاد پائین تیتر میزنید سراشیبی سقوط؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 15:35:04
    پاسخ
    8 0

    همچین مینویسی سقوط ما گفتیم شده سه و هشتصد .....

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 16:33:53
    پاسخ
    9 0

    چنان سقوط کرد که صدایش تا کیلومترها به گوش رسید.راستی چرا وقتی اوج میگیره صدا نداره؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 17:07:50
    پاسخ
    6 0

    عجب سقوط دهشت انگیز و خوفناکی

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 17:49:39
    پاسخ
    5 1

    اگر بانک مرکزی سخنرانی نکند واینهمه بخشنامه وآیین نامه بیرون ندهد دلاربین 7تا8 هزار تومان تثبیت می شود.

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 17:53:09
    پاسخ
    4 0

    اگر بانک مرکزی سخنرانی و مصاحبه نکند معمولا در ماه محرم به دلیل نداشتن مناسبت .بازار طلا .سکه وارز بی رمق و راکد می شود.

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 18:35:58
    پاسخ
    6 0

    شرم آوره این وضعیت. تازه تیتر هم می فرمایید.عقب نشینی دلار...

  • یکی
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 19:21:11
    پاسخ
    7 0

    خب... خدا رو شکر خیالمون راحت شد

  • بی نام
    چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 20:31:08
    پاسخ
    5 1

    سراشیبی سقوط یعنی دلار 5000 تومانی، دلبندم

  • بی نام
    پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 02:11:39
    پاسخ
    1 0

    رسانا هابه بحران اقتصادی خصوصا ارزی دامن میزنند.

    • بی نام
      پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 12:43:42
      0 0

      چیزی که الان واقعیت داره

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

وبگردی