باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حال سازماندهی و اجرای برنامه‌ها بوده و تاکنون وارد فضای انتخاباتی نشده است.

محمدناظمی اردکانی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به ورود جمنا به انتخابات اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکنون وارد فضای انتخاباتی نشده و در حال سازماندهی و اجرای برنامه‌های جدیدی بوده که امیدوار هستیم با انجام برنامه‌های پیش‌رو به فضای انتخاباتی نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه پوست‌اندازی جریان نواصولگرایی از سوی قالیباف، موضوع جدیدی نیست،گفت: این مسئله همواره در جریان اصولگرایی مطرح بوده که بتواند پوست اندازی مناسبی داشته باشد و وجمنا نیز در همین راستا حرکت می کند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: نیروهایی که انگیزه های انقلابی و رویکرد آرمانی داشته و به واقعیت های جامعه نیز توجه دارند با هم‌افزایی در این جریانات، باعت وحدت می‌شوند تا بتوانند در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده این رویکرد وارد صحنه شوند.

گفتنی است؛ اولین بار محمدباقر قالیباف پس از انتخابات ۹۶ ریاست جمهوری موضوع نواصولگرایی را مطرح کرد و در نامه‌ای«تغییر اساسی در نحوه کنش جریان اصول‌گرایی» را یکی از مطالبات اصلی جوانانِ مؤمن و دلسوز انقلاب و کشور دانست.

214216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =