آمازون 12 محصول جدید خود را رونمایی کرد. این محصولات هوشمند خانگی مجهز به فناوری دستور صوتی الکسا بوده و کارهای روزمره زندگی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرآنلاین، الکسا 4 سال پیش در سال 2014 راه‌اندازی شد و امروز بیش از 20 هزار دستگاه و لوازم جانبی به آن مجهز هستند.{لینک}

12 محصول رونمایی شده به شرح زیر است:

Echo Dot

Echo Dot

محبوب‌ترین اسپیکر هوشمند آمازون که نسبت به قبل زیباتر شده و صدایش 70 درصد بیشتر شده است. شکل و شمایل آن از حالت پلاستیکی درآمده و ظاهری شاداب و پارچه‌ای به آن داده‌شده است. محصول 50 دلاری از اکتبر قابل‌خرید خواهد بود.

Echo Plus

Echo Plus

اسپیکر پرچم‌دار آمازون محسوب شده که دماسنج داخل آن نصب‌شده و در کنار اسپیکر بودن و گوش دادن به دستورات صوتی، صدای باکیفیتی پیداکرده است.وقتی اینترنت قطع می‌شود، به‌صورت لوکال کار می‌کند و هم به‌عنوان هاب هوشمند خانگی به صورت آفلاین عمل می‌کند. لامپ‌های خانه را نیز با دستور صوتی از طریق اکو پلاس می‌توان روشن و خاموش کرد. اکو پلاس از 11 اکتبر به قیمت 150 دلار قابل‌خرید می‌شود.

Echo Show

Echo Show / رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

محصولی با نمایشگر 10 اینچی که اسکایپ را پشتیبانی کرده و می‌توان چت ویدئویی کرد. پخش صدا در اکو شو باکیفیت‌تر از قبل شده و از 11 اکتبر به قیمت 230 دلار قابل‌خرید خواهد بود.

Echo Auto

Echo Auto / رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

اکو اتوی 50 دلاری را می‌توان روی داشبورد ماشین قرار داد و از طریق آن به موسیقی گوش داد، کتاب صوتی شنید، اخبار را گوش داد. از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود و یک الکسای قدرتمند در ماشین محسوب می‌شود. 8 میکروفون قوی روی آن نصب‌شده تا دستورات صوتی را به‌خوبی شنیده و اجرا کند.

Echo Input

Echo input/ رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

اکو اینپوت به اسپیکر قدیمی وصل شده و آن را به یک محصول هوشمند تبدیل می‌کند. قیمت آن 35 دلار بوده و اسپیکر قدیمی خانه را به دستور صوتی الکسا مجهز می‌کند.

Echo Link & Echo Link AMP

Echo Link & Echo Link AMP/ رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

آمپلی‌فایر قوی که داخل خود سیستم صوتی 60 وات دو کاناله جای‌داده است و صدای استریو را به گوش می‌رساند. کنترل موسیقی، کنترل ولوم، چند بلندگو کردن سیستم صوتی در چند اتاق، بخشی از قابلیت‌های این دو محصول است که از طریق اپلیکیشن مدیریت می‌شود. مدل AMP 300 دلار و مدل معمولی 200 دلار قیمت دارد.

Echo Sub

Echo Sub/ رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

باس و ساب ووفر بزرگ محسوب می‌شود که با پرداخت 130 دلار از طریق آن، یک سیستم صوتی 2.1 کاناله خواهید داشت.

Echo Wall Clock

Echo Wall Clock/ رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

ساعت اکوی آمازون ظاهری کلاسیک و زیبا دارد که به قیمت 30 دلار تا آخر 2018 وارد بازار می‌شود. با زمان محلی خود را سازگار کرده و مانند یک ساعت کلاسیک قابلیت نصب در آشپزخانه را دارد.

Amazon Basic Microwave

Amazon Basic Microwave/ رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

با ماکروویو خود صحبت کنید. به‌جای گوش دادن به دستور پخت غذا، فقط کافی است به ماکروویو آمازون بگویید فلان غذا را درست کن!

پیش‌تر کاربران با دستور صوتی «چگونه سیب‌زمینی سرخ کنم» جواب می‌گرفتند اما حالا به ماکروویو می‌گویند سیب‌زمینی یا پف فیل درست کن!

ماکروویو 60 دلار تا آخر 2018 راهی بازار می‌شود.

Amazon Smart Plug

Amazon smart Plugرونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

یک لوازم جانبی جالب که هر وسیله‌ای را مجهز به الکسای آمازون می‌کند و از طریق آن می‌توان وسایل برقی را روشن و خاموش کرد. دادن زمان خاموش و روشن به لامپ، خاموش و روشن کردن یخچال و ... حتی به‌صورت از راه دور بخشی از قابلیت‌های این پلاگ هوشمند است که به قیمت 25 دلار از 11 اکتبر قبل خرید می‌شود.

Amazon FireTV Recast

Amazon FireTV Recast/رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

یک دی وی آر حرفه‌ای است که اجازه ضبط برنامه‌های مختلف تلویزیونی را از هرکجا به کاربر می‌دهد. مدل 500 گیگی 230 دلار و مدل 1 ترابایتی 280 دلار قیمت دارد. قابلیت ضبط از طریق فایر تی وی، اکو شو، تبلت فایر و ابزارهای موبایل را دارد.

Amazon Ring Stick-UP Cam

Amazon Ring Stick-UP Cam/رونمایی از ۱۲ محصول هوشمند آمازون برای خانه شما / عکس

دوربین امنیتی جدید ساخت آمازون برای خانه هوشمند شما که 180 دلار قیمت دارد و می‌توانید از داخل و بیرون تصاویر را باکیفیت 1080 ببینید. بلندگوی دوسویه آن اجازه مکالمه را از طریق دوربین امنیتی فراهم می‌سازد.(با دزد یا هر کس دیگر در خانه می‌توانید صحبت کنید)

آمازون در کنار محصولات جدید از قابلیت‌های جدید الکسا پرده برداشت.

الکسا می‌تواند بر اساس کارهای روزانه‌ای که انجام می‌دهید، یاد گرفته و مثلاً پیشنهاد خاموش کردن لامپ را پس از ترک خانه به شما بدهد.

الکسا صدای شکسته شدن شیشه و یا آلارم مربوط به مونوکسید کربن را یاد گرفته است و می‌تواند علامت هشدار را به صاحب خود بفرستد.

تنظیمات وای فای را بدون دخالت انسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در خانه انجام می‌دهد.

ایمیل خود را به الکسا وصل کرده تا با دیدن ایمیل جدید، آن را برایتان بخواند.

دو اسپیکر اکو را به هم وصل کرده و صدای استریو برایتان می‌سازد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =