باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سی‌ان‌ان با اعلام خبر کناره‌گیری نیکی هیلی، سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل، به انتقاد‌های شدید وی از ترامپ در زمان کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

شبکه تلویزیونی سی ان ان با اعلام خبر کناره گیری نیکی هیلی، سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، به انتقاد‌های شدید وی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

مجری سی ان ان دراین باره گفت: هیلی در زمان کارزار‌های انتخاباتی ترامپ به شدت منتقد وی بود، اما زمانی که این سمت (سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد) را به عهده گرفت، به یکی از حامیان سرسخت رئیس جمهور تبدیل شد.

نیکی هیلی استعفا کرد

شدت حمایت‌های وی از رئیس جمهور به حدی بود که ماه گذشته و پس از انتشار یک مقاله انتقاد آمیز و بدون نام از رئیس جمهور در روزنامه نیویورک تایمز، هیلی نیز اقدام به نوشتن یک مقاله مجزا در واشنگتن پست کرد و در آن، این جریان را مورد انتقاد قرار داد.

وی در این مقاله نوشت «زمانی که من با رئیس جمهور مخالف باشم، این مخالفت را به صورت مستقیم با رئیس جمهور در میان می‌گذارم.»

وی همچنین در این مقاله نوشت «البته من در خصوص همه مسائل با رئیس جمهور موافق نیستم. اما زمانی که مخالفتی وجود دارد، این مخالفت می‌تواند به شکل صحیح یا نادرست مطرح شود.»

مجری سی ان ان افزود:«ما نمی‌دانیم چه مساله‌ای به کناره گیری هیلی منتهی شده است. شاید علت این کناره گیری، مخالفت‌ها یا مسائل شخصی بوده است، یا آنکه خدمت هیلی به مدت دو سال، برای وی کافی بوده است.»

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    وقتی علتش هنوز مشخص نیست چرا خبر دروغ تیتر میکنید؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    پس بگو اینم ترامپ استعفاعوندتش
  • بی نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    این تیتری که زدین خداوکیلی چه ارتباطی با متن داره
  • بی نام A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    1 0
    اصلا این طور نیست علت کناره‌گیری ایشان استعفا بود