باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نصب پرده‌های پرهزینه در محل سکونت نماینده آمریکا در سازمان ملل جنجال‌برانگیز شد و هیئت نمایندگی این کشور را ودار به پاسخگویی کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ­هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد از نصب این پرده‌ها در محل سکونت رسمی هیلی دفاع کرد. این هیئت اعلام کرد او اصلاً در این مسئله دخیل نبوده است.



هیئت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد: این پرده‌ها در سال ۲۰۱۶ برای محل سکونت جدید سفیر بر اساس تشریفات معمول، انتخاب و سفارش داده شد. این کار قبل از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، که هیلی را به نمایندگی واشنگتن در سازمان ملل برگزید، صورت گرفت.

این هیئت افزود «این پرده‌ها امنیت محل سکونت (هیلی) را بالا می‌برند.»

مسئله پرده‌های جدید محل اقامت هیلی پس از آن جنجال‌برانگیز شد که برت بروئن، از مقامات کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، ابتدا در یک پیام توییتری نوشت: هزینه این پرده‌ها بیش از ۵۰ هزار دلار است که زمانی پرداخت شد که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی، در صدد کاستن از بودجه وزارت امور خارجه بود.

محل سکونت سفیر آمریکا در سازمان ملل در سال ۲۰۱۶ از هتل «والدورف-استوریا»، که یک گروه بیمه چینی آن را خریداری کرد، به مکان دیگری منتقل شد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    0 1
    هفتصد و پنجاه میلیون تومن ناقابل .....