۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
اکران ویژه فیلم غریب در خرم آباد

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فیلم «غریب» باتوجه به استقبال مخاطبان، روز ۲۵ بهمن ماه جاری پس از پایان جشنواره فجر، با سه سانس ویژه در سینما استقلال خرم آباد اکران می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید غلامرضا نعمت پور در این رابطه گفت : فیلم "غریب" بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و به خوبی توانست گوشه‌هایی از زندگی سراسر افتخار شهید محمد بروجردی را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه شهید بروجردی مایه افتخار لرستان است ادامه داد: در این فیلم مخاطبان با بخشی از روحیات مثال‌زدنی شهید آشنا می‌شوند و تاکید بر اخلاق کریمانه شهید بروجردی در فیلم قابل تحسین است .

وی استقبال مخاطبان لرستانی از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را بسیار خوب و کم نظیر ارزیابی و تصریح کرد: اکران فیلم "غریب" در بروجرد زادگاه شهید بروجردی با استقبال کم‌نظیر مخاطبان روبرو شد، همچنین فیلم کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه‌ای، فیلم‌ساز لرستانی نیز با استقبال خوبی همراه بود.

نعمت پور گفت: فیلم در ساعت ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ دقیقه اکران می شود و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌ می‌توانند بلیط مورد نظر خود را از طریق سایت آی تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) خریداری کنند.

فیلم های آه سرد، عطرآلود، هفت بهار، هوک، کت چرمی، سرهنگ ثریا، پرونده باز است، یادگار جنوب، بعد از رفتن، در آغوش درخت، آنها مرا دوست داشتند، گل های داوودی، کاپیتان، روایت ما، چرا گریه نمی کنی، هایپاور، غریب، جنگل های پرتغال، شماره ۱۰ و وابل در سینما استقلال خرم آباد در حال اکران است.

هشتمین جشنواره فیلم فجر لرستان همزمان با چهل و یکمین جشنواره کشور با اکران ۲۰ فیلم هفدهم بهمن ماه در سینما استقلال خرم‌آباد آغاز و تا امروز بیست و چهارم بهمن ماه ادامه دارد.

فیلم «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در این جشنواره در بخش‌های جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین فیلم از نگاه ملی، چهره‌پردازی، طراحی صحنه و بازیگر نقش اول زن موفق به دریافت سیمرغ و در بخش مقاومت نیز جایزه بهترین فیلم توسط داوران به این اثر اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =