کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی توسط مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد

مرکزاموزشی و درمانی شهید رحیمی خرم آباد موفق به کسب رتبه درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر مانیا بیرانوند رییس این مرکز آموزشی با اعلام این خبر گفت: مرکزاموزشی و درمانی شهید رحیمی در سایه تلاش همکاران کارآمد و فعال، با تلاشی مضاعف و درخور تحسین با توکل بر خدا و اعتماد به نفس و خود باوری توانست رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را در ارزیابی بیمارستان های کشور در سال ۱۴۰۱ را بر اساس استانداردهای نوین اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای این مرکز به ارمغان بیاورد.

وی افزود: "با کمال مسرت کسب "رتبه یک" اعتباربخشی بیمارستان را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند کلیه پرسنل و مجموعه بیمارستان می باشد را خدمت همکاران محترم مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی تبریک عرض می نمایم.


دکتر بیرانوند تصریح کرد : بدینوسیله از تمامی همکاران مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی که در راستای رسیدن به استانداردهای اعتبار بخشی و تحقق اهداف این بیمارستان با کار تیمی، همدلی و تلاش گروهی گام برداشته اند ، نهایت تشکر و سپاس را عرضه می دارم. نتیجه مطلوب اعتبار بخشی، نتیجه زحمات شبانه روزی و کار تیمی همه همکاران در بیمارستان می باشد.


ریاست مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد در پایان افزود : امید است این همبستگی کادر محترم بیمارستان در جهت رسیدن به استاندارد های اعتبار بخشی، برای رضایتمندی خالق یکتا و خدمت گزاری به مردم شریف استان لرستان و شهرستان خرم آباد تداوم داشته باشد."

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1732773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =