اولین صحبت‌های اورسجی بعد از ریاست آسیا: تامین منابع مالی مهم‌ترین چالش ماست

رئیس جدید و ایرانی کنفدراسیون کبدی آسیا که از انتخابش به این سمت خوشحال بود، تامین منابع مالی را مهم‌ترین چالش پیش روی خود عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عباس اورسجی بعد از انتخابش به عنوان اولین ایرانی ریاست یک کنفدراسیون آسیایی و بعد از گرفتن عکس‌ها با حاضرین در مجمع، خوشحالی خود را گرفتن عکس سلفی با خبرنگاران نیز ادامه داد.

اورسجی در گفت و گویی با خبرنگاران ضمن قدردانی از رای اعتماد اعضای مجمع کنفدراسیون کبدی آسیا خاطر نشان کرد: مهم ترین چالش پیش رو، تامین منابع مالی در دوره جدید مدیریتی کنفدراسیون کبدی آسیاست است که در این خصوص با جذب اسپانسر و حامیان مالی به دنبال برگزاری مسابقات مختلف از جمله جام باشگاه‌ها و مسابقات رده‌های سنی و توسعه این رشته در قاره کهن هستیم.

وی گفت: انتخابم به این سمت افتخاری برای کشورمان ایران است و تلاش خواهم کرد با عملکرد خود در چهار سال، در دوره بعدی نیز مورد تایید اعضا باشم.

اورسجی در پایان درباره انتخاب مقر کنفدراسیون آسیا در ایران گفت: پیش از این با وزیر ورزش به توافقاتی رسیدیم تا بعد از مسابقات جهانی کبدی، مقر کنفدراسیون آسیا را تعیین کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1736676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =