شهربازی کیو خرم‌آباد مجهز به استاندارد های روز است / تکذیب خبر تعطیلی شهربازی

شهربازی کیو خرم‌آباد پس از تعطیلی بیش از یک دهه توسط یک سرمایه گذار بومی مجدداً راه اندازی و  حدود هشت ماه گذشته مورد بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

سید احمد موسوی؛ اما در حالیکه این شهربازی رفته رفته می رفت تا در ذهن مردم خرم‌آباد به فراموشی سپرده شود با همت شهرداری و تلاشها و سرمایه گذاری یک سرمایه گذار بومی پس از سالها با صرف بیش از ۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعتبار احیا و مجهز به تجهیزات و وسایل روز بازی گردید

این سرمایه گذار بومی که مصطفی ترابی گودرزی نام دارد علی رغم همه سنگ اندازی ها و موانع پیش رو توانست شهربازی کیو خرم‌آباد را احیا و همه وسایل آن را مجهز به استاندارد های روز نماید اما به گفته وی پس از سالها تلاش و سرمایه گذاری در این مجموعه شب گذشته خبر پلمپ مجموعه تحت مدیریت خود را وقتی از فضای مجازی می شنود شوکه میشود و این خبر را به کلی رد می نماید .

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد در این باره می گوید : همه وسایل و تجهیزات مستقر در شهربازی دارای پروانه بهره برداری و استاندارد می‌باشند و هیچ مشکلی در حوزه ایمنی، دستگاههای شهربازی را تهدید نمی کند.

ترابی گودرزی گفت : وسایل بازی مستلزم بازدید و بازرسی های دوره ای هستند و این بازرسی جز الزامات ما و طبق روال معمول با حساسیتی که نسبت به ایمنی دستگاهها داریم انجام میشوند .

سرمایه گذار شهربازی کیو ادامه داد : بازدید دوره ای از شهربازی توسط بازرسان شرکت آذران آزمایش فارس در مورخه چهارم فروردین ۱۴۰۲ از همه وسایل صورت گرفت و پس از چند روز گزارش بازرسی به ما ابلاغ گردید که بازرسان شرکت بازرسی نسبت به ( نظافت ، رنگ آمیزی و شماره گذاری برخی وسایل و همچنین خاموشی برخی دوربین ها) تاکید داشته و متذکر شدند و اعلام نمودند ظرف ۱۰ روز موارد خواسته شده برطرف گردند مواردی که هیچگونه تهدیدی برای ایمنی و نقص فنی دستگاهها نیستند و در هیچ شهری دلیلی برای تعطیلی یک مجموعه نخواهد بود اما متاسفانه در استان ما بخاطر تفسیر به رای اشتباه موجبات تعطیلی مجموعه ای را فراهم می کنیم که ۸۰ نفر در آن مشغول بکار هستند .

بهره بردار شهربازی کیو خرم‌آباد با بیان اینکه اداره کل استاندارد لرستان اشتباها اقدام به مصاحبه نموده و تفسیر فنی از ایرادات شرکت بازرسی نداشته اظهار داشت : متاسفانه پیرو بازرسی از دستگاهها ، مدیرکل استاندارد استان در حالیکه همه دستگاههای شهربازی دارای پروانه بهره برداری و استاندارد هستند و علی رغم اینکه هیچگونه نامه اداری و یا ابلاغیه ای به ما ندادند در مصاحبه ای خبر از پلمپ شهربازی می دهد که به محض شنیدن این خبر کذب واقعا شوکه شدیم .

مصطفی ترابی گودرزی تصریح کرد: پس از شنیدن این خبر ناپخته صرفا به حرمت مردم که دغدغه ای نداشته باشند از فعالیت برخی دستگاه‌ها جلوگیری کردیم و طبق پیگیری های صورت گرفته از طریق اداره کل استاندارد استان لرستان مقرر گردیده این خبر اصلاح و اطلاع رسانی واقعی را در دستور کار قرار دهند .

لازم به ذکر است شهربازی کیو با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۸۰ نفر اشتغالزایی مستقیم راه اندازی و حمایت از آن و رفع موانع می بایست اولویت مسئولان استانی باشد نه بهانه های مختلف موانع پیش روی آن را روز به روز بیشتر کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1751253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =