انجام عمل تزریق شیمی درمانی داخل شریانی در بیمارستان مدنی خرم آباد

رییس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد از انجام عمل تزریق شیمی درمانی داخل شریانی و بستن شریانهای تغذیه کننده تومور نوروبلاستوم مجاور نخاع وستون مهره ای قفسه سینه خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر آرش امین بیمار ۱۶ ساله اعزامی از استان اردبیل به بیمارستان شهید آیت اله مدنی کیس شناخته شده نوروبلاستوم در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴تحت شیمی درمانی داخل شریانی قرارگرفت.

وی افزود: این عمل دربیمارستان شهیدآیت اله مدنی شهرستان خرم اباد توسط تیم حاذق و متخصصین قلب و فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و CT انژیوگرافی ودکتربابک عبدالکریمی فوق تخصص خون و آنکولوژی اطفال و با همکاری پرسنل آنکولوژی و بخش آنژیوگرافی باموفقیت انجام شد.

رییس بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد ادامه داد : این تومور حجیم در مجاورت ستون مهره ای و نخاع سینه قرارداشت و با توجه به غیرقابل جراحی بودن وعدم‌پاسخگویی به رژیم شیمی درمانی وریدی تحت شیمی درمانی داخل شریانی قرارگرفت و سه شریان تغذیه کننده مسدود شد.


دکتر آرش امین ریاست بیمارستان شهید آیت اله مدنی خرم آباد ضمن موفقیت در انجام اقدامات درمانی برای این بیمار در خصوص بیمارستان قلب و اطفال شهید آیت اله مدنی بیان کرد : با توجه به دارا بودن تجهیزات جدید پزشکی در حوزه قلب و عروق و وجود فوق تخصص های مختلف حوزه قلب و خون و آنکولوژی نقش شایانی در خدمت رسانی موثر ،کم هزینه و فوری به هم استانی ها و استانهای مجاور دارد و همکاران و پرسنل مجرب این مرکز فوق تخصصی در یاری رسانی و کمک درمانی به همه هموطنان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1758290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =