امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان

تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان  و انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، این تفاهم نامه در جلسه‌ای، با حضور دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، دکتر کامران آزادبخت" رئیس دانشکده دندانپزشکی خرم آباد ، محدثه مقدم رییس هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان ، سیداحمد_موسوی دبیر ، غلامرضا مهرابی" بازرس و "فاطمه کردعلیوند" عضو هیات مدیره انجمن در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، منعقد گردید.

در این جلسه ،تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی لرستان و انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای استان باهدف ارائه خدمات دندانپزشکی به اعضای این انجمن به امضا دکتر بهرام_دلفان رئیس دانشگاه و محدثه مقدم" رئیس هیئت مدیره انجمن به عنوان طرفین این تفاهم نامه،رسید.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان در حاشیه این مراسم گفت: به موجب این تفاهم‌نامه ،خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان می توانند از خدمات تخصصی دندانپزشکی ، شامل عصب کشی، کشیدن دندان، جرم گیری، عکسبرداری و خدمات تخصصی به اطفال در دانشکده دندانپزشکی و کلینیک تخصصی بعثت خرم آباد بهره مند شوند.

محدثه مقدم اظهار کرد: اعضا این انجمن در صورت تمایل برای بهره مندی از این خدمات که بخشی از آن رایگان و بخشی با تخفیف ویژه می باشد، پس از دریافت معرفی نامه به مراکز دانشکده دندانپزشکی وکلنیک بعثت خرم آباد، مراجعه کنند.

وی افزود:چگونگی دریافت معرفی نامه و مراجعه برای نوبت دهی در روز های آینده از سوی انجمن فعالان رسانه ای لرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =