ریپلای جنجالی ایلان ماسک روی توییت یک ایرانی/واتساپ جاسوس است؟/ عکس

«نمی‌توان به واتساپ اعتماد کرد»، ایلان ماسک مالک توییتر با این جمله به بزرگترین پیام‌رسان جهان حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.

او در ادامه در پاسخ به کاربر دیگری به مالک واتساپ یعنی متا (کمپانی مادر فیسبوک) اشاره کرد و گفت: «بسیاری نمی‌دانند که بنیان‌گذار اصلی واتساپ به نشانه اعتراض متا را ترک کرد و کمپین «فیسبوک را پاک کنید» را راه انداخت.»

حمله تند ایلان ماسک به واتساپ/ عکس

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    6 9
    هر سرویسی که رایگان دست مردم هست جاسوس هست و درآمدش را از طریق جمع آوری اطلاعات و فروش آن به سازمان های اطلاعاتی کسب میکنه. وگرنه میگن هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      9 0
      نه لزوما. خیلی شرکت ها هستن که منبع درامد زیادی از بخش های دیگه ای دارند ولی برای اینکه حضورشون رو تو بازار نشون بدن یه سری خدمات مجانی رو میدن که کاربرها استفاده کنن و این بودنشون کمک میکنن که اون شرکت همیشه سر زبون ها باشه و به واسطه اون بتونن خدمات دیگه ای رو بفروشن! یا مثلا همین جیمیل مجانی هست برای خیلی ها ولی خدمات پولی هم داره که امکانات بیشتری ارائه میده که به درد بیزنس ها میخوره! یا خود همین جستجوی گوگل هم مجانی هست ولی تبلیغات نشون میده! شما هر وقت یه شرکتی رو دیدید که هیچ بیزنس دیگه ای نداره و فقط داره یه کاری رو انجام میده، اونم مجانی میتونی شک کنید ولی بازم صددرصد درست نیست چون بازم هستن ولی خیلی کم که به خاطر اهداف بشردوستانه سعی میکنن خدماتی رو مجانی ارائه بدن یا بعضی افراد هستن که پولدار هستن ولی یه بیزنسی رو راه میندازن که مجانی هست و تا جایی که بتونن مجانی نگه میدارن!