اورسجی برنامه‌هایش را در کنفدراسیون کبدی آسیا اعلام کرد

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و فدراسیون ایران برنامه‌هایش را در کنفدراسیون کبدی آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،عباس اورسجی در ارومیه با تمجید از میزبانی با کیفیت استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه از مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: سفر دوباره شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی که چند قبل میزبانی باشکوهی از مسابقات قهرمانی جوانان جهان داشتند خاطره انگیز است و از همه مسئولین این استان بابت این اتفاق مهم قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی از استان‌های همراه فدراسیون کبدی است و همواره مسئولین این استان توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی و ارتباط قابل توجهی با فدراسیون داشته اند.

رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا در خصوص برنامه‌های آتی‌اش در سمت ریاست آسیا گفت: ترمیم و تدوین اساسنامه کنفدراسیون کبدی آسیا به عنوان اولویت و انتخابات هیات رئیسه و مدیران کنفدراسیون، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در بخش آقایان و بانوان و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی درخصوص داوران از جمله برنامه‌های مهم ما در کنفدراسیون کبدی آسیاست و امیدواریم بتوانیم این رشته ورزشی را بیش از گذشته فعال کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی ایران در خصوص برنامه‌های آتی داخلی این رشته گفت: مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان، برگزاری لیگ کبدی بعد از چند سال وقفه بدلیل کرونا، توجه به رده‌های سنی و اردوهای تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در بحث داخلی از مهم‌ترین برنامه‌های ماست و در این خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو که مورد توجه وزارت ورزش و جوانان و مردم است، بسیار اهمیت دارد.

مجمع انتخاباتی هیات کبدی آذربایجان‌غربی با حضور اورسجی رئیس فدراسیون و بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و «نواب تازه قلعه» سرمربی تیم ملی جوانان به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =