تاکید بر مقابله با کم آبی و خشکسالی در تابستان امسال

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بر مقابله با کم آبی و خشکسالی در تابستان امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،داریوش حسن نژاد در نشستی که با معاونین و مدیران منابع آب شهرستانهای تابعه داشت ضمن تقدیر از تلاش کلیه مدیران و همکاران منابع آب شهرستان در جهت انجام تعهدات و پیگیری های مستمردر خصوص درآمد شرکت ، بیان داشت : عملکرد مدیران امورات تابعه در سال 1401 نسبت به سال 1400 رشد قابل قبولی داشته ، اما نیازبه همت مضاعف همکاران در این خصوص می باشیم.

وی افزود : خشکسالی و استفاده نادرست از منابع آب سطحی و زیر زمینی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری شده است که به همین منظورمدیران شهرستان ها از امروز برای مقابله با بحران خشکسالی و کم‌آبی تمام تلاش خود را بکار گیرند .

داریوش حسن‌نژاد با بیان این مطلب که عملکرد مدیران شهرستان‌ بصورت دقیق، ماهانه رصد خواهد شد، اضافه کرد : شهرستانهای خرم‌آباد و رومشکان بهترین عملکرد را نسبت به دیگر شهرستانها داشته اند .

مدیرعامل آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه شرکت پذیرای ارائه راهکارهای خلاقانه‌ و موثر مدیران شهرستان بمنظور رفع چالش های موجود درمواجهه با کم آبی و مدیریت صحیح منابع آبی خواهد بود، خاطر نشان کرد : شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در این بخش و همچنین معرفی راهکارهای جدید برای عبور از تابستان 1402 با تلاش همه مردم و همکاران شرکت کارساز خواهد بود.

حسن‌نژاد همچنین بر لزوم پاسخگویی به موقع مدیران شهرستان در ارسال آمار و اطلاعات ،ارسال گزارش در مواجهه با تخلفات آبی و برخورد با متخلفین برابر قانون، تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =