دستگاه‌های دولتی، اماکن خود را برای مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار دهند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی، اماکن خود را برای مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار دهند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی در چهل و سومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان گفت: برای ساماندهی اوقات فراغت فصل تابستان، کار را باید خودمان آغاز کنیم و اول خودمان را سامان دهیم تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، اصولی بسته مناسبی را برای غنی سازی این ایام فراهم کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: لازم است تدبیری اندیشیده شود که کلیه اماکن، باشگاه‌ها و امکانات ورزشی استان با کمترین بار مالی و بیشترین کیفیت با نظارت اداره کل ورزش و جوانان به بحث اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اختصاص داده شود.
وی همچنین افزود: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی حوزه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی باید غنی سازی بهینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جهادی و هدفمند عمل کنند تا از این فرصت تعطیلی دانش آموزان و دانشجویان در ایام تابستان بهترین بهره برداری صورت پذیرد.
ابراهیمی در خاتمه ضمن گرامیداشت هفته ازدواج افزود: در بحث کمیته سامان ازدواج نیز دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها امکانات رفاهی خود را جهت استفاده زوجین برای برگزاری مراسم ازدواج اعلام نمایند.
در ابتدای این جلسه سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان به گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ ستاد پرداخت.
ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی مرتبط با اوقات فراغت و ارائه برنامه‌های دستگاه‌های متولی اوقات فراغت از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =