استاندار کرمانشاه از متولیان اوقات فراغت جوانان را مورد انتفاد قرار داد

استاندار کرمانشاه با انتقاد از متولیان اوقات فراغت جوانان در استان برنامه‌های تدارک دیده دستگاه‌ها برای تابستان دانش آموزان، نوجوانان و جوانان را بسیار ناقص دانست.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با موضوع بررسی برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت تابستان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: علاوه بر دانش آموزان شهرها، برای اوقات فراغت دانش آموزان روستاها و عشایر هم باید برنامه داشت.

وی افزود:تنها به استفاده از عناوین زیبا مانند اردوهای جهادی نمی‌توان بسنده کرد و باید حدود و برنامه‌های آن مشخص باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: من چندین بار تاکید کردم که عناوین زیبایی که در کرمانشاه داریم مانند روز کرمانشاه را پر و بال دهیم.

وی گفت: در برنامه‌های اوقات فراغت امسال یک برنامه درباره روز کرمانشاه نمی‌بینیم، علاوه بر آن باید در فهرست برنامه‌های تابستان یک برنامه فرهنگی، ورزشی و یا جمعی دیده می‌شد.

صحرایی با اشاره به شخصیت فرنگیس حیدرپور به عنوان بانوی فداکار استان کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری میفرمایند که این بانو را باید بزرگ داشت.

وی تاکید کرد: در این پایه پیشنهاد داده شد که جام ورزشی بانوان در استان کرمانشاه با نام «فرنگیس» برگزار شود.، چرا در فهرست برنامه‌های اوقات فراغت نامی از مسابقات ورزشی برای دختران کرمانشاه دیده نمی‌شود؟

استاندار کرمانشاه با انتقاد از گزارش‌های ارائه شده در جلسه ساماندهی جوانان و برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان تصریح کرد: به عنوان جلسه بالادستی استان کرمانشاه آنچه که ارائه شد در شأن جلسه نیست.

صحرایی گفت: باید برنامه‌ها مشخص و جمعیت هدف معین شده باشد تا اجرای آن نیز قابل رصد باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =