راهیابی ۱۴ اثر هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از راهیابی ۱۴ اثر از هنرمندان لرستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره ملی فیروزه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،اعظم روانشاد با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۴۲ اثر از هنرمندان لرستان به دبیرخانه جشنواره ملی فیروزه ارسال شده که خوشبختانه ۱۴ اثر از این آثار به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافته است.

وی ادامه داد: راهیابی این حجم از آثار هنرمندان لرستان به بخش نیمه نهایی جشنواره فیروزه نشان دهنده رشد کیفی آثار ارسالی هنرمندان لرستان است که نسبت به سایر استان ها، نسبت قابل توجهی هست.

معاون فرهنگی مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر جشنواره فیروزه استان، اظهار کرد: تاکنون ۱۷۰۰ اثر از هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

روانشاد گفت: نتایج این نمایشگاه از پانزدهم تا هجدهم مردادماه ۱۴۰۲ اعلام می شود ضمناً سال گذشته استان لرستان در این جشنواره مقام دوم کشور را کسب کرد است.

وی افزود: جشنواره ملی فیروزه با هدف شناسایی و معرفی محصولات فرهنگی به مخاطبان ایرانی پایه گذاری شده است و ایده تولید محصولات فرهنگی را از سراسر کشور جمع آوری میکند و در اختیار فعالان فرهنگی قرار می دهد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان،افزود: این جشنواره در بخش های نوشت افزار ایرانی اسلامی ، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و عروسک ، برگزار می شود.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1795349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =