قیمت گوشی موبایل نوکیا، امروز 26 مرداد 1402 / کدام مدل‌ها تغییر قیمت داشتند؟

تجارت نیوز نوشت: برند نوکیا که در سال‌های اخیر در بازار تلفن همراه از رقیبان خود جا مانده بود، مدتی پیش محصول جدیدی را معرفی کرد که مورد توجه علاقه‌مندان تکنولوژی قرار گرفته است. این برند در بازار ایران هم طرفداران خاص خود را دارد.

قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل نوکیا در روزهای اخیر، نوساناتی را تجربه کرده است.

قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل نوکیا در بازار ایران در هفته سوم مرداد اندکی نوسان داشت. در جدول زیر قیمت برخی از مدل‌های این برند را در آخرین روز کاری هفته‌ای که گذشت می‌بینید.

در این جدول قیمت برخی محصولات چون Nokia 6600، مدل 110 نسخه 2022، 5710 XpressAudio، مدل G11 پلاس و C21 نسبت به آخرین گزارش تجارت‌نیوز در مورد گوشی‌های موبایل نوکیا (6 مرداد)، تغییر چندانی نداشته است. برخی مدل‌ها چون نوکیا 106 و 150 نسخه 2016 گران‌تر و برخی مدل‌های گوشی موبایل نوکیا همچون جی 20، فور جی 6300 و جی 21 ارزان‌تر شده‌اند.

شرکت‌ نوکیا، فیچرفون‌های دو مدل 130 و نوکیا 150 را اخیرا معرفی کرده است. آنگونه که دیجیاتو گزارش داده، نوکیا ۱۵۰ اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. سپس در سال ۲۰۲۲ با تغییرات دیگری در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا قرار است این مدل گوشی موبایل نوکیا، با طراحی کاملاً جدید در پنل جلویی و پشتی به بازار عرضه می‌شود.

نوکیا ۱۳۰ با باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند روزهای متوالی به‌خوبی کار کند. نوکیا ۱۵۰ نیز از دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی VGA در پنل پشتی برخوردار است که قطعاً کاربران نمی‌توانند انتظار تصویربرداری باکیفیت از آن داشته باشند. با توجه به اینکه موبایل‌های مذکور بی‌سروصدا معرفی شده‌اند، قیمت و زمان عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست. اما ظاهراً قرار است در ترکیب رنگ فیروزه‌ای، قرمز و مشکی به بازار عرضه شوند.

طراحی نوکیا ۱۳۰ شبیه به نوکیا ۱۲۵ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این گوشی دارای صفحه‌کلید T9 با طراحی زیبا است. این موبایل در ترکیب رنگ آبی تیره، طلایی روشن و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. موبایل مذکور به نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA مجهز است و با باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه ۴ مگابایت و رم آن نیز ۴ مگابایتی است که از میکرواس‌دی تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. بقیه مشخصات نوکیا ۱۳۰ از نظر اتصالات و مدت‌زمان مکالمه شبیه به نوکیا ۱۵۰ است ولی از وزن کمتری دارد.

قیمت گوشی موبایل نوکیا، امروز 26 مرداد 1402 / کدام مدل‌ها تغییر قیمت داشتند؟


مشخصات مدل نوکیا 150

همچنین نوکیا ۱۵۰ با نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA، از دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی VGA و فلاش LED در پنل پشتی بهره می‌برد. حافظه این موبایل با میکرواس‌دی تا ۳۲ گیگابایت قابل افزایش است. گفتنی است که این دستگاه به باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی برای ۲۰ ساعت مکالمه مجهز شده. نوکیا ۱۵۰ قابلیت اتصال با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکرو USB دارد.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =