سفر به استرالیا با کدام هدف آقای تاج؟

مهدی تاج قرار است تماشاگر فینال جام جهانی زنان باشد.

سپهر ستاری: فینال جام جهانی زنان فردا بین اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد تا از قهرمان این دوره از رقابت‌ها رونمایی شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم تصمیم گرفته برای تماشای این بازی راهی استرالیا شود و فینال جام جهانی زنان را از نزدیک ببیند. تاج در شرایطی تماشاگر فینال این مسابقات خواهد بود تیم ملی زنان ایران اصلا به جام جهانی صعود نکرد و این روزها هم اصلا شرایط مساعدی ندارد و پیش از مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس همه نگران شرایط تیم زنان هستند.

نکته عجیب در خصوص تاج این است که او به تنهایی راهی استرالیا شده و هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی یا بازیکنان تیم زنان ایران او را این سفر همراهی نمی‌کنند. شاید بهتر بود رئیس فدراسیون فوتبال ایران از فرصت به دست آمده به شکل بهتری برای فوتبال زنان استفاده کند و حداقل سرمربی تیم ملی فوتبال زنان را با خودش می‌برد تا او هم بتواند بازی فینال را از نزدیک ببیند و با جو و فضای مسابقات آشنا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی راهی این سفر شده که همیشه رسم بود سفرهای روسای فدراسیون‌های ورزشی با یک هدف مشخص مانند مذاکره روسای دیگر فدراسیون‌ها یا اهدافی دیگر انجام شود. با این وجود هنوز هدف رئیس فدراسیون فوتبال از حضور در مسابقاتی که تیم ملی زنان ایران اصلا در آن حضور نداشته مشخص نیست. فوتبال ایران در جام جهانی زنان هیچ نماینده‌ای نداشته و تاج نمی‌تواند از این دست توجیهات برای سفر خود بیاورد.

امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از استرالیا کمی درباره دستاوردهای حضور خود در فینال جام جهانی زنان صحبت کند تا اهالی فوتبال مطمئن شوند او در این سفر نقش توریست را نداشته و برای اهدافی مشخص تصمیم گرفته راهی کشور استرالیا شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی-پرسپولیسی قدیمی CA ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    12 1
    چگونه است که تاج میتواندفوتبال زنان بی حجاب راتماشا کندامازنان مانمیتواننددراستادیومهاوازفاصله دورتماشاگرفوتبال مردان باشند؟!
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      2 0
      اخه اون خودی هست.همه چیز براش مجازه.
  • مهم نيست IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    2 0
    مي ره و بر مي گرده. من و شما و مسئولين هم هيچ کاری نمي تونيم بكنيم. يادتون نرفته كه همين آقا با سابقه ي پر ملاتي از انبوه گند زدن ها، به يكباره شفاي قلب پيدا كرد و برگشت به فدراسيون ؟!