فوت ۱۸۰ نفر ناشی از حوادث جاده‌ای کرمانشاه در چهار ماهه امسال

 مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: در چهار ماهه امسال ۱۸۰ نفر در حوادث ترافیکی کرمانشاه جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع فوتی‌هایی که در چهار ماهه سال جاری اتفاق افتاده، ۳۸ نفر مربوط به تصادفات درون شهری، ۱۱۰ نفر برون شهری و ۳۲ نفر حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: در مدت زمان مشابه سال گذشته (چهارماهه نخست سال گذشته) از مجموع ۱۹۰ فوتی، ۴۹ نفر درون شهری، ۱۰۷ نفر برون شهری و ۳۴ نفر حوادث غیرترافیکی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد مجروحین در چهار ماهه امسال نیز سه هزار و ۷۸۰ نفر (یک هزار و ۲۱۷ زن و ۲ هزار و ۵۶۳ مرد) بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

این مسئول با توجه به اینکه بیشتر قربانیان تصادفات استان کرمانشاه از ناحیه سر و گردن آسیب دیدند، افزود: اگر استفاده از کمربند ایمنی جدی گرفته شود، تا حد زیادی می‌تواند از صدمه یا فوت افراد در تصادفات پیشگیری کند.

وی در پایان تأکید کرد: در چهار ماهه امسال ۱۸۰ نفر در حوادث ترافیکی کرمانشاه جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =