گل‌محمدی: همه بازی‌های ما به احتمال زیاد مساوی می‌شود!

سرمربی پرسپولیس گفت:همه بازی‌هایی که ما انجام دادیم و قرار است انجام دهیم، به احتمال زیاد مساوی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: همه بازی‌هایی که ما انجام دادیم و قرار است انجام دهیم، به احتمال زیاد مساوی می‌شود، چون شرایط بازی نیست و نمی‌شود در این زمین بازی کرد. باز خدا پدر علی نعمتی را بیامرزد که در بازی اول برای ما گل زد.

وی در ادامه انتقادات خود از زمین ورزشگاه آزادی گفت: هشت مسابقه از 10 دیدار کا در این ورزشگاه مساوی می‌شود و دو بازی هم با نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسد که یا ما می‌بریم یا رقیب. این وضعیت چمن، نورافکن‌ها و سکوهاست. به افشین پیروانی گفتم نامه بنویسید که همه بازی‌ها را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کنیم. تماشاگر که اینجا نمی‌آید و چمن ورزشگاه هم خراب است. روی زمین ورزشگاه شهید کاظمی می‌شود فوتبال بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌داند چه نکته فنی بگوید، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم شایسته‌ای بود و بازی به‌گونه‌ای در این چمن پیش می‌رود که حریفان ما کار راحت‌تری دارند. باید بتوانیم به هم پاس داده و به بازی سرعت بدهیم. وقتی نتوانیم چنین کاری کنیم، می‌شویم یک تیم معمولی. نتیجه کسب شده را توجیه نمی‌کنم. اگر این بازی با چمن و نور خوب برگزار می‌شد و این نتیجه به دست می‌آمد، همه تقصیرات و مسئولیت بازی به گردن من بود.

گل‌محمدی با بیان اینکه مسئولیت تساوی برابر ذوب‌آهن را به گردن می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آقای درویش! آقایان هیئت مدیره! نمی‌دانم به چه کسی بگویم. شما برای هر بازی یک میلیارد تومان می‌دهید. کوتاه کردن چمن، حداقل کاری است که می‌توانند انجام بدهند. وقتی در این باره از ناظر بازی سؤال می‌کنیم، می‌گویند این تهش بوده است. وضعیت زمین اینگونه نبود. مسئول زمین می‌گوید اگر چمن را کوتاه کنیم، کچلی‌های آن معلوم می‌شود. این موضوع به من چه ربطی دارد؟

« با این وضعیت سکوها و نور ورزشگاه چه می‌شود کرد؟»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: همه تیم‌ها دوست دارند بازی ما همانند هفته اول کُند شود. ایجاد موقعیت گلزنی در این شرایط خیلی سخت است. هر دو تیم از این وضعیت اعتراض داشتند. بازیکنان ما بعد از گرم کردن با ناراحتی به رختکن بازگشتند. هر کاری کردم که این موضوع را از ذهن‌شان بیرون کنم، نتوانستم. وقتی چمن بلند است، بازی سرعت ندارد.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    گل آفساید چی؟
  • محسن IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    باز شروع شد ، اگه داوری‌ها درست بود ششم هم نبودی
  • محمد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 1
    یایا تواصلانگران چمن نباش داورخودش بلده چجوربازی روبراتون دربیاره..اصلاازبازی بعددیگه نمیخادبازیکناتوبیاری ورزشگاه..شمابشینین توخونه داورخودش نتیجه رواعلام میکنه..فقط دوس داری چه نتیجه ای برات بزنه؟دو برصفر کافیه؟فقط آخرلیگ برابردن جام بالای سریه زحمتی بکشین یه توکه پابیاین ورزشگاه
  • ................ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 1
    عروس رقص بلد نیست میگه زمین کجه
  • حسین پورزاد پرسپولیسی US ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام بر هواداران ارتش سرخ آقای گل محمدی تیم پرسپولیس هافبک‌ها اصلا در حد پیراهن بازی نمی‌کنند چرا گل تیم نمیزن چون هافبک‌ها برای خودشون بازی میکنند در اختیار تیم نیستند اصلا تیم هجومی بازی نمیکن
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    2 0
    آقای گل محمدی عزیز اگر برنده شده بودید هم همین حرف‌ها را می زدید؟
  • رضا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    داور که دارید یایا سه بازی ، سه گل دو تا آفساید یک تبانی
  • ۴۲۳۱۰۰۷۱۲۳ IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 1
    نخیر شما با گلهای آفساید امتیاز میگرید