افتتاح کارگزاری شهرستان اسلام آباد غرب در هفته دولت

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به تعطیلی کارگزاری اسلام آباد غرب، کارگزاری جدید در این شهر افتتاح شد.

اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کارگزاری اسلام آباد غرب، کارگزاری جدید در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: علاوه بر خدمات غیر حضوری که سازمان در حال ارائه آن است حدود ۵۷ خدمت پر تردد که توسط سازمان ارائه شده سالانه ۱۶۰ میلیون مراجعه کننده به شعب تامین اجتماعی سراسر کشور داشته‌ایم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات فراگیر به همه مخاطبین سازمان تأمین اجتماعی شاهد انتقال این خدمات به صورت غیر حضوری بوده‌ایم.

وی در خصوص پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان مستمری بگیر عنوان کرد: افرادی که حائز شرایط بودند و تا ۳۱ مرداد ماه فرصت ثبت داشتند از طریق سامانه es.tamin.ir درخواست خود را ثبت کرده و طبق قانون در نوبت قرار گرفته‌اند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سازمان درخواست‌های مردم را جمع بندی و اگر تعداد بیش از ۴۰ هزار نفر اعلام شده باشد به صورت قرعه کشی و اگر تعداد ۴۰ هزار نفر یا کمتر باشد در دستور کار پرداخت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پرداخت وام تا پایان هفته عنوان کرد: این طرح فقط مصاحبه بوده که امید است انجام شود و در دستور کار قرار بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =