۱۶ نفر
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
بمب فوتبال ایران در آستانه انفجار

ورزش سه نوشت: منتظر یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران باشید؛ انتقالی که همه را شگفت‌زده می‌کند.

اللهیار صیادمنش بعد از درخشش در ترکیب استقلال بلافاصله به فوتبال اروپا کوچ کرد و از سال ۲۰۱۹ تا الان کار خود را قاره سبز ادامه داده است. بازیکنی که نشان داده از چه قابلیت‌های فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

اللهیار طی این مدت در تیم‌های فنرباغچه، استانبول اسپور، زوریا و هال‌سیتی به میدان رفته و حالا به نظر می‌رسد وقت یک انتقال بزرگ برای او فرا رسیده است. بازیکنی که شاید اوج کار او طی مدت زمان حضورش در اروپا چمپیونشیپ انگلیس بوده که بعضا نمایش‌های درخشانی ارائه داده است.

بر اساس خبری که به دست خبرنگار ما رسیده اللهیار صیادمنش در آستانه یک سوپر انتقال بزرگ قرار گرفته است. ستاره ملی‌پوش فوتبال ایران با یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس و اروپا به توافق رسیده و قرار است راهی این تیم شود. البته فعلا به برخی دلایل امکان مطرح کردن نام تیم صیادمنش برای ورزش سه وجود ندارد، اما همین‌قدر بدانید که این انتقال حکم بمب اتمی فوتبال ایران را دارد.

مسئله مهم به زمان عقد قرارداد صیادمنش مربوط می‌شود که ممکن است رسمی شدن آن چند ماه دیرتر و در زمستان این اتفاق بیفتد. اما هر چه هست، به نظر می‌رسد کارهای این انتقال شگفت‌انگیز نهایی شده و از همین الان باید صیادمنش را عضو یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست.

در این تابستان انتقال سردار آزمون به رم نهایی شد و مهدی طارمی نیز تا آستانه انتقال به میلان پیش رفت، اما فعلا این انتقال نهایی نشده است. باید دید این انتقال صیادمنش که جزء بزرگ‌ترین ترنسفرهای تاریخ فوتبال ایران خواهد بود، در ساعات آینده رسمی می‌شود یا به زمستان موکول خواهد شد.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    19 3
    آرزوی موفقیت برای تمام لژیونرهای ایران مخصوصا صیادمنش عزیز