تردد ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵۹۳ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی تردد کردند که این رکورد جدیدی در تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی است.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر (۲۷ مرداد ماه امسال) تا کنون ۵۹۳ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی تردد کردند که این عدد رکورد جدیدی در تردد زوار عتبات عالیات است.

وی افزود: بیشترین تردد ثبت شده در روز جمعه ۱۰ شهریور ماه از پایانه مرزی خسروی با تردد بیش از ۱۰۶ هزار و ۸۰۸ زائر بوده است به نحوی که ۶۲ هزار و ۳۱۱ زائر از کشور خارج و ۴۴ هزار و ۴۹۷ نفر وارد ایران شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۱ زائر خارجی از پایانه مرزی خسروی خارج و ۲۶۳ نفر نیز به ایران وارد شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اقداماتی که در پایانه مرزی خسروی انجام شده، تردد زوار از این پایانه مرزی بسیار آرام است.

کرمی تأکید کرد: هموطنان و زائرین می‌توانند برای دریافت هرگونه راهنمایی از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ارتباط باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =