اختصاص یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ودیعه مسکن در پنج ماه ابتدای سال جاری به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه اختصاص یافت.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن استیجاری و عدم توانایی مالی نیازمندان به منظور تهیه منزلی مناسب، با پیگیری صورت گرفته موفق به تأمین بخش عمده‌ای از ودیعه‌های مسکن این افراد شده‌ایم.

وی افزود: در پنج ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به مددجویان بابت تأمین هزینه ودیعه مسکن اختصاص داده شد که با حسن تدبیر و تلاش کارشناسان این نهاد در سریع‌ترین زمان ممکن به این افراد پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه طی بررسی لازم و تشکیل بانک اطلاعات وضعیت مسکن مددجویی با اطلاع‌رسانی به موقع به این افراد، زمینه تسهیل‌سازی هر چه بیشتر روند پرداخت این کمک هزینه را فراهم نموده و در قالب وام قرض الحسنه با مدت تقسیط مناسب به واجدین شرایط اعطا شد.

ترکمانه اذعان کرد: پرداخت ودیعه یکی از خدمات کمیته امداد در بسته حمایتی مسکن مددجویی بوده و از ابتدای سال تا کنون در بخش‌های زیادی از قبیل خرید، تعمیر، ساخت و سایر الزامات تهیه مسکن برای نیازمندان فعالیت‌های قابل تأملی صورت گرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1809945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =