۹ نفر
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
شوک مسی به اینترمیامی

خبرورزشی نوشت: لیونل مسی تیم اینترمیامی را برای بازی مقابل آتلانتا همراهی نخواهی کرد.

لیونل مسی، ستاره اینترمیامی سی اف سی، برای بازی روز شنبه مقابل آتلانتا یونایتد با این تیم سفر نکرد.

مسی به طور غیرمشخصی در جریان پیروزی آرژانتین در انتخابی جام جهانی هفته گذشته مقابل اکوادور قبل از سوت پایان بازی خارج شد و اگرچه او روز چهارشنبه به بولیوی سفر کرد، اما در لیست ۲۳ نفره لیونل اسکالونی مربی برای این بازی قرار نگرفت.

تاتا مارتینو، سرمربی میامی، اوایل روز جمعه گفت که مسی خوب است، اما او می‌خواست تا آخرین تمرین قبل از بازی صبر کند تا درباره حضور ستاره مقابل آتلانتا تصمیم بگیرد. مارتینو گفت: «ما مراقب او خواهیم بود زیرا بازی‌های مهم زیادی در یک بازه زمانی کوتاه داریم.»

مارتینو در رابطه با احتمال استراحت بیشتر به مسی گفت: «این چیزی است که می‌دانستیم در مقطعی اتفاق می‌افتد، اما او شروع به عادت کردن به نیازهای ما می‌کند، مخصوصاً برای فصل‌هایی مانند این که بازی‌های زیادی برگزار می‌شود. برنامه او انجام هر مسابقه، ۹۰ دقیقه در هر بازی، با سفر دو تا سه روز در میان، دشوار خواهد بود.»

مسی پنج‌شنبه و جمعه با این تیم تمرین کرد و اگرچه آتلانتا در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کند، اما این بازیکن ۳۶ ساله ماه گذشته در کنفرانس خبری خود گفت که در دوران جوانی در زمین چمن بازی می‌کند و برای انجام دوباره آن مشکلی نخواهد داشت. او گفت: «حقیقت این است که جوانی من در زمین چمن مصنوعی سپری شد، تمام زندگی من در آن زمین بود. مدتی است که روی چمن مصنوعی بازی نکرده‌ام، اما مشکلی برای تطبیق مجدد خودم ندارم.»

۲۵۱۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1813946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =