منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو در زمین ۱۰۱۹ هکتاری احداث می‌شود

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه - سرو در یک هزار و ۱۹ هکتار زمین پیشنهادی در هفتمین کارگروه امور زیربنایی استان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسول عطایی گفت: با تصویب این طرح احداث بنا و تاسیسات این طرح در اراضی تعیین شده اجرایی می شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین ۲ طرح تولیدی - صنعتی در شهرهای ارومیه و ربط در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان بررسی و با نظر اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

عطایی تاکید کرد: طرح بررسی روستاهای در معرض خطر استان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی اعضا و اتخاذ تصمیم در خصوص ۱۳ روستای مورد نظر در معرض خطر سنجیده شد و طرح مورد موافقت اعضای حاظر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طرح بازنگری طرح هادی روستای بند ارومیه، آخرین طرح مطرح شده در هفتمین کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود که با نظر اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مجموع پنج طرح در هفتمین کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با پیشنهاد جهاد کشاورزی استان، شهرداری ربط، بنیاد مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بررسی و تصمیمات لازم در خصوص طرح‌های مطرح شده اتخاذ گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1815493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =