آماده باش نیروهای پلیس راه در پی احتمال بارش‌های سنگین در هفته جاری/٧۴ تیم گشت محسوس و نامحسوس فعال هستند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ایام بارش نیروهای پلیس راه به صورت ٢۴ ساعته در تمامی محورها در قالب ٧٠ تیم گشت به صورت آشکار و چهار تیم گشت گروه کنترل نامحسوس در راه‌های استان کرمانشاه حضور فعال دارند.

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: برابر با اعلام سازمان هواشناسی که بارش‌های سنگینی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود نیروهای پلیس راه نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: پس از بارش های چند روز گذشته با توجه به اینکه سطح آسفالت جاده‌ها آغشته به گازوئیل و روغن بوده دچار لغزندگی شده و در پی این لغزندگی چند روز گذشته بیشترین تصادفات بر اثر واژگونی رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از ترمزهای نا به جا نیز سبب واژگونی خودرو و خروج از جاده و برخورد با اشیا ثابت و یا وسایل نقلیه جلویی شده است.

وی گفت: در چند روز گذشته که بارش داشتیم تصادفاتی رخ داد که منجر به فوت چهار نفر شد لذا توصیه به رانندگان این است که با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

دستغیب ادامه داد: در ایام بارش نیروهای پلیس راه به صورت ٢۴ ساعته در تمامی محورها در قالب ٧٠ تیم گشت به صورت آشکار و چهار تیم گشت گروه کنترل نامحسوس در راه‌های استان کرمانشاه حضور فعال دارند و برخورد با تخلفات حادثه ساز مد نظر همکاران است خصوصا بستن کمربند ایمنی برای راننده خودرو و سرنشینان رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در زمان بارش ممنوعیت تردد موتورسیکلت در سطح محورهای استان کرمانشاه خصوصا بزرگراه ها را داریم و در این ایام همکاران پلیس راه کنترل ناوگان حمل و نقل و بار مسافر را مد نظر دارند خصوصا رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافربری که از لحاظ وضعیت لاستیک، معاینه فنی، مدارک راننده و سلامت راننده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تأکید کرد: ٧٠ درصد نیروهای پلیس راه در زمان بارش در سطح گشت‌های استان و در پلیس راه ها فعالیت دارند و خدمات رسانی می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =