شرایط عجیب ستاره ایران که قرار بود به آرسنال برود

ستاره جوان فوتبال ایران به عجیب‌ترین شکل فصل ۲۴-۲۰۲۳ را دنبال می‌کند.

اللهیار صیادمنش در شرایطی فصل جدید را آغاز کرد که اخبار زیادی مبنی بر انتقال بزرگ او به یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس به میان آمد و حتی گفته شد طرفین به توافق اولیه نیز رسیده‌اند ولی او حالا پس از گذشت ۱۱ هفته از چمپیونشیپ روزگار عجیب و غیر منتظره‌ای را سپری می‌کند.

مهاجم ۲۲ ساله فوتبال ایران که در فیفا دی قبلی پایان تلخی همراه با تیم امید ایران در رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا و المپیک ۲۰۲۴ داشت و دو گل در این بازی ها زد، حالا در فیفا دی ماه اکتبر جایی در فهرست تیم ملی بزرگسالان ندارد و امیر قلعه نویی بخاطر دور بودن این بازیکن از شرایط مناسب تصمیم به عدم دعوتش گرفته است.

اللهیار صیادمنش در سه مسابقه ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ چمپیونشیپ انگلیس به دلیل آسیب دیدگی در فهرست هال سیتی حضور نداشت و در هفته چهارم مقابل بریستول سیتی نیز به طور کامل نیمکت نشین بود و پس از آن یک بازی تعویضی انجام داد.

صیادمنش در هفته پنجم چمپیونشیپ انگلیس مقابل لستر سیتی در دقیقه ۸۴ به زمین آمد و هفت دقیقه پس از آن هم یک کارت زرد گرفت که این دیدار، تنها بازی انجام شده او در این فصل در عرصه باشگاهی بود!

اللهیار جدا از انجام بازی برای تیم امید ایران، پس از دیدار با لستر سیتی در سه هفته متوالی چمپیونشیپ انگلیس به طور کامل روی نیمکت هال سیتی نشست و حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نرفت و در دو مسابقه بعدی دوباره بخاطر مصدومیت دور از لیست بود، اما با بهبود آسیب دیدگی دوباره در چمپیونشیپ بازی نکرد.

هال سیتی در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در زمین میلوال به تساوی دو بر دو رسید که اللهیار صیادمنش با وجود نیاز تیمش به گلزنی هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین نرفت و تا پایان روی نیمکت بود تا در ۱۱ مسابقه هال سیتی در این فصل از چمپیونشیپ فقط یکبار به میدان رفته باشد.

صیادمنش که به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود، در فصل گذشته ۱۹ بازی در چمپیونشیپ انجام داد که دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، اما فصل جدید برای او به بدترین شکل پیش رفته است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1822756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =