حضور ۴٧ هزار مددجو کمیته امداد کرمانشاه در کارگاه تخصصی آموزش خانواده 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۴٧ هزار و ٢۴٠ مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه در کارگاه تخصصی آموزش خانواده شرکت کردند. 

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال یازده هزار و ۸۵۳ نفر به صورت حضوری و ۳۵ هزار و ۳۸۷ نفر به صورت غیرحضوری از طریق ۲۵۰ کانال مجازی در کارگاه تخصصی آموزش خانواده شرکت و از خدمات مهارتی این دوره بهره‌مند شدند.

وی در ادامه افزود: تلاش در راستای توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادها و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی افراد تحت حمایت به ویژه جوانان و نوجوانان از اهم فعالیت‌های این حوزه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تدابیری قابل تأمل از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی با حضور مددجویان در رده‌های سنی مختلف (کودکان، زنان سرپرست خانوار، دختران، بازماندگان از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، مستعدین اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، سالمندان ) صورت گرفت.

وی اذعان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این دوره‌ها با محوریت مهارت آموزی کیفی، تلاش‌های لازم به منظور استفاده از مربیان مجرب و فضای مناسب مهارت آموزان برای ارتقاء انگیزه و دقت هرچه بیشتر صورت گرفت.

این مقام مسئول ابراز کرد: در مراحل بعدی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی گسترده‌تری با حضور حداکثری مددجویان خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1827918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =