درمانگاه بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه امسال احداث می‌شود 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امسال در کنار احداث درمانگاه‌های ملکی در شهرستان‌های استان، ساخت درمانگاه اختصاصی بیمارستان حضرت معصومه (س) نیز آغاز می‌شود. 

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه از جمله پروژه اورژانس بیمارستان شهدا در حال انجام است.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که امسال در صدد اجرای آن هستیم احداث درمانگاه ملکی پاوه است که هم‌اکنون استیجاری آن برقرار است اما نقشه کشی ساختمان ملکی این شهرستان انجام شده و امسال اجرایی می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه (س) نیز امسال آغاز می‌شود و احداث درمانگاه ملکی سرپل ذهاب نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: امسال ساماندهی، بازسازی و خرید تجهیزات رخت‌شوی‌خانه هر ٢ بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) نیز در حال انجام است که تجهیزات آن‌ها از نظر ساختاری بازسازی شود.

وی گفت: آشپزخانه و بخش تصویر برداری هر ٢ بیمارستان به لحاظ سازه و تجهیزات به روز رسانی شده و امسال نیز بخش رخت‌شوی‌خانه بازسازی می‌شود.

وی اذعان کرد: با این اقدامات بیمارستان‌ها در حوزه‌های زیرسازی و واحدهای اساسی نوآوری و بازسازی می‌شوند و برای درمانگاه صحنه، هرسین و کنگاور تا پایان سال آزمون برگزار و جذب نیروی انسانی آن‌ها انجام می‌شود.

به گفته وی درمانگاه استیجاری صحنه امسال قطعا آغاز به کار می‌کند و در کنگاور و هرسین نیز اگر همکاری لازم از سوی مسئولین شهرستان‌ها باشد و ساختمان در اختیار ما قرار گیرد درمانگاه استیجاری این شهرستان ها نیز راه‌اندازی می‌شود در غیر این صورت سه ماهه نخست سال آینده انجام می‌شود.

حجتی پور بیان کرد: با اقدامات اخیر در سراسر استان کرمانشاه مرکز درمانی داریم و بیمارستان‌ها نوسازی و تجهیزات آن‌ها به روزرسانی شده و به لحاظ تخت نیز در شرایط مناسبی قرار داریم یعنی حداکثر ظرفیت را داریم.

وی ادامه داد: یک دستگاه ام.آر.آی در استان کرمانشاه کم داریم که مذاکرات برای آن انجام شده و در صورت تأمین اعتبار امسال این دستگاه در بیمارستان حضرت معصومه (س) در اختیار بیماران قرار می‌گیرد در غیر این صورت در سه ماهه نخست سال بعد فراهم می‌شود.

حجتی پور با بیان اینکه نسخ الکترونیک و مراکز طرف قرارداد در حال خدمات رسانی هستند، تأکید کرد: همانطور که تأمین اجتماعی پیشرو و آغازگر نسخ الکترونیکی در کشور بود اکنون طرحی در سازمان با مشورت استان‌ها و کرمانشاه انجام می‌شود تا در بحث نظام ارجاع نیز اقدامات اولیه را در سازمان تأمین اجتماعی انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =